Software verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pablo

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2000
Berichten
688
De installatie van een spel is vastgelopen. Ik ben ermee gestopt en wil het spel kwijt. Deinstalleren gaat niet. Ik heb alles handmatig verwijderd. Hoe krijg ik nou de vermelding in de lijst van SOFTWARE (configuratiescherm) weg. VERWIJDEREN gaat niet, want dan komt er een rode X dat het niet kan.
 
Probeer eens systeemherstel en zet hem bv een dag terug.
 
of herinstalleer de software in exact dezelfde map(pen) en verwijder 'm daarna middels software verwijderen. Dan zal 't beter gaan schat ik in.
 
Jan Thomas,

Ik heb TU op m'n machine staan en behalve wat optische aanpassingen zoals het verwijderen van het snelkoppelingtekentje op het buroblad bij al m'n snelkoppleingen en wat andere marginale aanpassingen, durf ik TU eigenlijk niet goed te gebruiken omdat door het progje gewaarschuwd wordt dat sommige aanpassingen onomkeerbaar zijn en dat bij een verkeerd gebruik, Windows instabiel kan worden.

Ik ben derhalve bijzonder geinteresseerdheid in jouw opmerking m.b.t. het probleem in dit topic: HOE doe je dat dan in TU ?
 
Tweakui

Right-click an entry in the list of programs to view a menu of options.
Removing the entry from the Add/Remove list merely prevents the item from appearing in the Add/Remove dialog box. Any software associated with the program remains installed.

Copyright 1995-1998 Microsoft Corporation
 
Jan Thomas,

ik zoek me de krampen in TU, WAAR dan ? Welk menu / tabblad of anders gezegd, welke "map" in de tweakui verkennerboom ?????????
 
dat verklaart een heleboel !!!!!!!!!!!! Jouw scherm heb ik dus niet, (zie bijlage)
Welke map ik ook aanklik, voor zover ik het nu kan zien, wordt nergens een add programs of zo aangeboden in de "boomstructuur".

Welke versie TU heb jij, ik heb 2.10.00 ?
 

Bijlagen

  • tu.jpg
    tu.jpg
    47,9 KB · Weergaven: 38
ja oke,

maar we zijn inmiddels al even verder met TU EN we zitten in XP.....................
 
probeer eens in veilige modus op te starten en dan met de zoekfunctie in 't menu start de naam van prog of 1 woord eruit alle bestanden ervan zoeken en dan rechtstreeks uit de zoekfunctie verwijderen.Let op dat je de functie 'hoofdlettergevoelig' niet aanvinkt om te laten zoeken.
Op deze manier heb ik al verschillende progs verwijderd die ik via configuratiescherm > software ook niet verwijderd kreeg omdat bepaalde (bv. uninstall-) bestanden ontbraken.
Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan