software verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitch49

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2007
Berichten
191
hallo ik heb een vraag. ik wou mijn programmas die ik niet meer gebruik of die ik weinig gebruik verwijderen. om mijn pc mischien beetje beter te laten functioneren. maar ik kan geen programma verwijderen krijg de melding als ik verwijderen wil can not open instal. log file of de melding rtl 100 bpl niet gevonden. zou niet weten wat het betekend. ik dank u.
 
hallo ik heb een vraag. ik wou mijn programmas die ik niet meer gebruik of die ik weinig gebruik verwijderen. om mijn pc mischien beetje beter te laten functioneren. maar ik kan geen programma verwijderen krijg de melding als ik verwijderen wil can not open instal. log file of de melding rtl 100 bpl niet gevonden. zou niet weten wat het betekend. ik dank u.

Dit probleem komt wel vaker voor. Maar daarvoor gebruik ik zelf revo uninstaller http://www.revouninstaller.com/

Met dit programma kun je programma's verwijderen die dit soort meldingen geven. of op een 1 of andere manier niet kunt deinstalleren.


succes
 
hallo gast0701. bedankt voor je reactie op mijn vraag. ik zal het broberen zoals je beschreef en hou je op de hoogte hoe het is verlopen. dank je..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hallo gast0701. heb het programma gedownload en het werkt perfect. heb alles kunnen verwijderen, nu is mijn pc ook weer wat handelbaarder..... nogmaals bedankt.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan