software videokaart 9000pro

• Onderwerp starter Onderwerp starter nixs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Beste lezer,s

Ik heb een randeon 9000pro kaart zonder cd voor de drivers,nu heb ik de drivers geinstalleerd de kaart werkt goed op zich xp vindt hem al automatisch.
maar de software werkt niet toen de cd nog werkte stond erin mijn balk ati waarin een heel uitgebreid menu verscheen,heeft iemand een iedee waarom de software niet werkt ik heb zowel de hard als software gedl.
Ik vindt het een gemis dat ik niet de software heb heeft iemand hier een verklaring voor??
De kaart zit in een amd 1700mhz is een agp slot
bvb dank Nixs

Omega

Volgens mij moet het bij ATI nog wel te downloaden zijn, je hebt nu lleen de drivers gepakt. (heet catalyst)

Maar als je echt alle mogelijkheden wilt, download dan de omega drivers, daar zitten meer tweak mogelijkheden bij.

Eric:thumb:

Hi,

Thanks voor de tip het is wel duidelijk dat ik alleen de drivers heb gepakt,het zal toch wel zo zijn dat als je de drivers van de kaart kan halen dat je ook de rest nog kan halen de kaart is idd niet zo nieuw meer
Het probleem is dat ik er zo slecht in ben het ophalen van drivers,ik heb gezocht naar omega maar kan alleen de andere versie vinden op de ati site en dat zijn alleen de drivers heb jij nog een optie waar de driver+software wel te vinden zijn bvb dank: Nixs

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan