Software voor telefoon M600i verziekt geluidskaart en werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

MAX232

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2001
Hallo,

ik ben al enige tijd aan het stoeien met de software die geleverd wordt bij een Sony Ericsson M600i. Na de eerste installatie werkte het tot ik mijn computer weer eens uitzette. Na opnieuw opgestart te zijn werkte het niet meer. Hoe ik ook probeerde, de software kon de telefoon (die verbonden is met een USB kabel) niet meer vinden.

Na alles eraf geknikkerd te hebben (tot 5 maal aan toe) werkte het ineens weer. Helaas deed mijn geluidskaart het toen niet meer.

Nu is vandaag de software voor de telefoon er ook weer mee opgehouden. De geluidskaart doet nog steeds niets. In het apparaatbeheer zijn geen fouten gevonden. In het opstartbeheer lijkt ook niets raars te staan, er zijn geen virussen op mijn computer aangetroffen.

Nu bestaat het software programma uit 2 delen: mRouter en de Sony Ericsson suite. Toen de telefoon goed synchroniseerde was de mRouter niet actief. Nadat ik een grotere geheugenkaart in mijn telefoon had gestopt wilde ik daar bestanden van 250MB op plaatsen. Echter om onverklaarbare redenen wilde het kopieeren van zo'n groot bestand niet lukken. De ene keer kopieerde hij 30MB een andere keer maar 3MB. Toen heb ik de mRouter aangezet om te kijken of deze er iets mee van doen had maar het bleek uiteindelijk de instelling te zijn in de suite die automatisch synchroniseren mogelijk maakt. Nadat ik die instelling uit had gezet werkte het wel. Echter de mRouter lijkt na de herstart de hele suite weer gesloopt te hebben.

Heeft iemand een idee waar ik het moet gaan zoeken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan