software voor vereniging gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Voor onze vereniging WensboomLeusden die "klusjes" uitvoert bij particulieren zijn wij op zoek naar software om een en ander te administreren.
Allereerst natuurlijk de ledenadministratie met bijbehorende financiële administratie, maar dat is het minst spannend
Maar het specifieke van onze vereniging zit 'm hierin:
Een lid ("vrager") meldt zich met een vraag om bijvoorbeeld de heg te snoeien. Een ander lid ("bieder") heeft zich bereid verklaart om o.a. heggen te snoeien. Deze mensen brengen we dan met elkaar in contact. Als blijkt dat bieder toch niet kan wat vrager wil, zoeken we een volgende bieder. Dit moet in een logboek worden bijgehouden.

De afgelopen drie jaar hebben we gewerkt met een zelfgebouwd systeempje met (plugins op) WordPress gewerkt. Nu zoeken we iets dat beter werkt.

Wellicht heb ik nog niet alle aspecten genoemd, dus als er zaken niet duidelijk zijn, vraag het me maar.

En ja, er is budget, maar geen duizenden euro's.

Vriendelijke groet,
Guido

Laatst bewerkt:
Dankjewel Manamana.
Voor zover ik nu kan zien is klusbode zelf een organisatie die bemiddelt tussen "vragers" en "bieders" (deze laatste wellicht zelfs professioneel).

Ik bedacht me pas later dat het volgens mij geen kwaad kan als ik de website van de vereniging hier vermeld (in het bericht hierboven).
Hier kun je dan ook lezen hoe de vereniging werkt.

Vriendelijke groet,
Guido

Graag gedaan. En succes met het een en ander. Groet manamana.

Het klinkt als een Lets kring (Locaal Economisch Transactie Systeem) , daar is wel software voor te vinden. Er is ook in Amersfoort een letskring http://www.lets-amersfoort.nl/links.php .

In den haag is ook een burenhulpcentrale welke via een website werkt.
Googlen op het woord "burenhulp" geeft toch een aantal sites, waarbij jullie je wellicht kunnen aansluiten. Bijvoorbeeld buuv
Of dat de maker van de website het ook voor jullie iets kan fabriceren, tenslotte is het website format er al.

Succes ermee,
Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan