Software

Status
Niet open voor verdere reacties.

thebitch

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 apr 2004
Help!! Ik heb iets ontzettend stoms gedaan (wat weet ik niet precies), maar als ik naar start>>programma's>>bureau accesoires>>systeemwerkset (of entertainment of communicatie) ga, dan geven deze 'leeg' aan!! I wil namelijk een systeem herstel uitvoeren, en kan nu niets vinden!! Is er een ander manier dat ik mijn systeem kan herstellen?? Als ik deze 'links' per ongeluk verwijderd heb,...hoe krijg ik ze terug??

Als je binnenkort weer een vraag stelt, probeer 'm dan in de juiste sectie te plaatsen. Als jij het NU over Windows XP hebt dan:

Start de pc opnieuw op en druk vanaf het allereerste moment herhaaldelijk op F8 (opstarten in veilige modus)

Op het zwarte scherm komt een hele rij informatie / regels met opstartmogelijklheden.

Kies :

"laatste bekende juiste configuratie" "(recente instellingen die werkten)" en ENTER.

Je kan misschien systeemherstel op de volgende manier bereiken:
start > uitvoeren > c:\windows\system32\restore\rstrui.exe <enter>

Dan hoort ie ook op te starten ...

Mocht het dan nog niet lukken ... kijk dan eens naar deze site ... hier staat wat over de recovery console ... waar je ook veel mee kan ... maar ja het eist wel wat meer kennis, maar er staan in ieder geval mooie plaatjes bij ;)

http://www.webtree.ca/windowsxp/repair_xp.htm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan