software

Status
Niet open voor verdere reacties.

yasin52

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2008
Berichten
61
ik heb een motorola surfboard sb5100e ik heb een nieuwe pc aangeschaft het is vista maar ik kan de cd van mijn modem niet vinden heeft iemand mischien een idee waar ik de driver kan vinden

ps:mijn internetprovider is chello

voor zover bedankt
 
Die cd heb je niet nodig. Misschien je oude netwerkkaart in verband met het MAC-adres van die kaart. Waarmee je bij Chello geregistreerd bent en dus op het internet kan..
 
maar als ik op internet wil moet ik een w8woord intikken en het lan netwerk doet het niet
 
Je moet als het goed is het wachtwoord en gebruikersnaam van Chello gebruiken. Kom je op de login pagina van UPC?

Windows Update gebruikt? Onboard of los netwerkkaartje?
 
bij mijn oude pc deed ik de kabel gwn in de lan installeer de ik de cd en kon ik internetten maar nu ben ik de cd kwijt
 
Netwerkkaart is je LAN verbinding. De netwerkkaart heeft een hardware adres (MAC-Adres). deze is bij Chello bekent, dat je daarmee het internet op komt. Het makkelijkste is deze over te zetten op de nieuwe pc en de driver installeren. Daarna de kabel daarop aansluiten en Chello zou meteen moeten werken, zonder cd.
 
USB is wat anders dan LAN. Had je het op je vorige pc ook op de USB aangesloten?
 
Dan zul je toch de oude nertwekrkaart (lan) moeten hebben. Of met UPC bellen dat je een nieuwe pc hebt.(ik weet het bellen met hun is een ramp) Kijk nog eens de link door die ik eerder gaf.
 
driver genius

driver update programma Driver Genius, zoekt al je drivers af voor updates.
 
blind? driver genius is een programma die het voor je oplost, geen twijfel hierover mogelijk!
je ziet maar, UPC bellen en geld kosten en wachten, of nu oplossen en is gratis...
 
Nogmaals voor UPC heb je geen driver nodig. Je moet alleen de netwerkkaart gebruiken, die je in je oude pc gebruikte. Ik heb zelf al jaren Chello Classic en heb nog nooit voor UPC iets moeten installeren. Alleen de driver van de netwerkkaart.
 
okey schatje.

ik heb hier een cd gevonden met cable modem usb drivers
over drivers gesproken....lees mijn bericht eronder dan...
 
niks, aangezien hij blijkbaar toch naar de driver cd aan het zoeken was.
maar goed, kijk wat instellingen na op de website.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan