Software.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dumboo

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Berichten
38
Hallo ik kreeg van de week van een vriend 2 progamma's op mijn usb stik gezet ,maar groot was mijn verbazing toen ik deze op mijn pc wilde zetten kreeg ik alleen een Word document te zien,ik dus even terug naar mijn vriend omdat ik dacht dat ik iets fout had gedaan maar nee hoor bij hem werkte het perfekt (van mijn usb naar zijn pc),dus is er ergens iets fout op mijn pc maar wat,dat is de vraag?
Bedankt alvast,groetjes Dumboo!:(:(:(
 
Dan zul je toch wat meer info moeten geven...

Om welke programma's gaat het?
Wat voor bestandjes zijn het?
 
Dit waren 2 progama's over doven en gebaren taal, daar mijn echtgenote die zeer slecht hoort van deze sofware gebruik zou kunnen maken.
Nu nog even vermelden dat ik met mijn usb stik terug naar mijn vriend ben gegaan omdat ik dacht dat er iets fout was maar nee hoor met mijn usb stik op zijn pc konden deze 2 progama's prima geopend worden.Bedankt gr........Dumboo.:(:(:(
 
Resteert toch nog de vraag wat voor soort bestandjes het zijn
 
Sorry maar daar kan ik niet op antwoorden want dat weet ik niet?gr Dumboo:(:(
 
Even de stick in de pc stoppen,openen en kijken wat de namen zijn van de bestandjes, met name de 3 letters achter de . (punt)
 
waarschijnlijk doet hij het op zijn computer wel omdat het bestand van zijn computer komt.
of je moet een speciaal programma hebben om dat bestand te kunnen openen.
 
Probleem opgelost,dit had iets te maken met Rar bestanden daar Win Rar plots verdwenen was,maar iedereen toch bedankt gr.....Dumboo:thumb::thumb:
 
Vandaar mijn vraag steeds naar de bestandsnamen.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan