Softwareop vista problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Berichten
1.327
Ik heb vista basic en vele software zoals magix mp3 maker, music maker 2005 en tal van fotoprogramma's werken niet meer op vista, bij de installatie komen er fouten.

Is dit normaal ??? of moet ik vista premium aanschaffen of heeft dit niks ermee te maken ?
 
Op zich gezien het jaartal van music maker 2005 kan het “normaal” zijn.
Het beste kun je op de site van de maker kijken of de programma’s Vista compatible zijn.
Het heeft waarschijnlijk niets met de versie uit te staan.
 
nee

op de site zijn enkel voor video deluxe 2007 een patch , en voor de rest niks ,dit komt duur uit als ik al die programma's opnieuw moet kopen, wel een beetje onbegrijpelijk wat ze in die vista gedaan hebben... daar het op xp perfect werkte.
 
Je zou eventueel een dual boot kunnen overwegen.
 
hoe

hoe moet dat, ikheb een vaste pc op media center en de laptop op vista
 
In XP compatibiliteitsmodus draaien werkt niet?

Rechtermuisknop -> Eigenschappen -> Compatibiliteit.
 
ja

Probeel is dat mijn laptop al standaard Vista heeft en ik onmogelijk XP en Vista samen kan installeren daar op mijn ander PC ook standaard mediacenter is van XP zonder cd's, natuurlijk werken de programma's op XP mediacenter maar ik heb juist die laptop gekocht om die programma's te gebruiken op verplaatsing ...

BV voor muziek en video te bewerken is die ideaal en nu moet ik nieuwe software kopen dat is niet te doen , want magix heeft slechts 2 progamma's die op vista werken de nieuwe video deluxe 2007 met een update en een ander .... :evil:
 
Wat ik dus 1 reply eerder al zei, kun je niet onder Vista je programma`s in XP compatibiliteitsmodus draaien? Daar is die modus nou eenmaal voor....
Dan kun je gewoon met vista blijven draaien en toch je software draaien (Als de compatibiliteitsmodus goed werkt natuurlijk, garanties zijn er niet maar het is te proberen!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan