softwarevervalsing????

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joss
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Joss

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Van het navolgende begrijp ik even niets...
Al enkele jaren heb ik een laptop, inclusief ORGINEEL WIN XP cd rom en uiteraard de orginele Microsoft sticker met serienummer onder mijn laptop aangebracht. Nooit geen problemen gehad met instaleren, updaten en valideren. Nu echter krijg ik een melding van Microsoft dat ik mogelijk de dupe ben geworden van softwarevervalsing....Opnieuw geprobeerd te valideren maar mijn nummer klopt nu ineens niet meer.
Weet iemand hoe ik microsoft kan bereiken per telefoon of mail want hier heb ik ook niets van kunnen vinden. Is er iemand die met hetzelfde probleem ervaring heeft...

gr
joss:confused::evil:

Moet je nog activeren en zegt het activeringsproces dat je code niet juist is.

Heb dit probleem ook gehad. Ik heb met Microsoft gebeld (code die erbij staat), het is een soort antwoord apparaat en die deelt je een code mee die je moet invoeren.

valideren

nee hoor.gebruik dit no al jaren. start vandaag mijn laptop op en krijg deze melding.
wilde gewoon op mijn laptop gaan internetten wat ik al jaren doe!!!
M.a.w. heb geen win xp geinstaleerd vandaag waarbij hij vraagt om te valideren.

Heb al gekeken op de site's die ik van vorige "helpmijer "heb gekregen maar erg lastig om iets te vinden bij Microsoft waar ik naar toe kan bellen of kan mailen ( een juiste e-mailadres) waar ik terecht kan met mijn probleem.....

:confused::(

Tja, bellen met Microsoft en je probleem uitleggen.

valideren???

Ik heb gebeld met de telf.nummers. Mocht je eenzelfde probleem hebben als ik, ...mij werd medegedeeld dat ik een ander nummer moest bellen a.s. maandag omdat er in het week-end niemand bereikbaar is.....!!!! nummer is 020-5001500.
m.a.w. ik zal nog even geduld moeten hebben voordat ik (hopenlijk) een oplossing krijg

gr
joss

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan