ErikBooy007
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 24 mei 2007
- Berichten
- 3.814
Even voortbordurend op mijn vorige vraag (http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/534889-Object-Oriented-Programming),
Ik heb dus het spel Sokoban in JS geschreven.
Bij een pagina load wordt 1 level geladen. 1 level = 1 JS file. Welke file dat moet zijn wordt bepaald aan de hand van een cookie. Staat er al een numerieke waarde in de cookie, dan is dat het laatst gehaalde level, staat er nog niets in wordt de waarde op 0 gesteld. Vervolgens als een level gehaald is, dan wordt de cookie geupdate.
Mijn probleem is dat ik niet kan controleren of er nog een volgende level is. Heeft iemand daar suggesties voor. Nu bestaat er dus in de map "maps" voor elk level een bestand dat level "levelX.js" heet.
Nu heb ik even opgelost door als laatste (3e
) level een onoplosbaar level te maken, maar dat verdient niet echt een schoonheidsprijs hè? 
Ik heb dus het spel Sokoban in JS geschreven.
Bij een pagina load wordt 1 level geladen. 1 level = 1 JS file. Welke file dat moet zijn wordt bepaald aan de hand van een cookie. Staat er al een numerieke waarde in de cookie, dan is dat het laatst gehaalde level, staat er nog niets in wordt de waarde op 0 gesteld. Vervolgens als een level gehaald is, dan wordt de cookie geupdate.
Mijn probleem is dat ik niet kan controleren of er nog een volgende level is. Heeft iemand daar suggesties voor. Nu bestaat er dus in de map "maps" voor elk level een bestand dat level "levelX.js" heet.
Nu heb ik even opgelost door als laatste (3e

