sol bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moonshine

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2009
Hallo
Heb sinds kort iemand verloren waarvan ik mijn gesprekken heb opgeslagen omdat diegene ziek was,maar nu zijn een hoop bestande omgezet in sol bestanden en krijg die niet meer geopend?????? Van nog geen jaar geleden.
Please kan iemand mij helpen!!!!!!!!!!!!! Ik gebruik windows xp .

Dank je:thumb: Mik Zjegger,
Maar heb het gelezen en mijn computertaal engels is nie zo heel denderend, heb toch wat dingetjes geprobeerd maar het mocht nie baten:(
Maar afwachten dan :confused:
groetjes Moonshine

Ik heb zelf 's op m'n pc gezocht en heb ook 'n paar SOL bestanden gevonden die hebben allemaal te maken met Adobe e/o Macromedia FlashPlayer,op zich zijn 't bestanden die met de instellingen van de FlashPlayer te maken hebben dus eigenlijk configuratie-instelling.Dus 't heeft eigenlijk niets te maken met opgeslagen gesprekken o.i.d.
Probeer nog 's duidelijk uit te leggen wat precies 't probleem is,zijn dat gesprekken die je via MSN opgeslagen hebt?

Hoi mik,
Tja ik weet t ook nie heb alleen voornamelijk nog sol ook nog cache en contacttrol bestanden geen idee??????? wat dit allemaal betekent, maar heb alle gesprekken met haar mailtjes en nog vanalles automatisch opgeslagen en sommige dingen handmatig maar ik kan er niks meer van vinden.
dan alleen deze **** (sorry voor me taalgebruik) heb ik iets verkeerds gedaan ofzo heb al systeemherstel gedaan maar kom niet verder dan 1 week ofzo terug?
Groetjes Moonshine

Ik zal proberen je te helpen,als je hotmail of msn gebruikt ga je naar Extra-Opties-Berichten,daar staat: mijn gesprekken in deze map opslaan en dan staat in 't venstertje het pad/locatie van de map waar de gesprekken evt. worden opgeslagen.Dààr kun je evt. opgeslagen chatsessies terugvinden.Waar je de mailtjes hebt opgeslagen weet ik natuurlijk ook niet,waren dat mailtjes van hotmail/msn of van OutlookExpress? Als ik dat weet dan kun je misschien zoeken op extensie b.v. .eml

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan