soldier front opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

kkiipp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2010
hoooi ik heb een vraag over soldier front
ik start ijji op en ik wil soldier front spelen maar dan geeft die een zwart beeld en dan loopt die vast en ben ik weer een kwatier verder dus wilt asjeblieft iemand me helpen dankje:thumb:

Laatst bewerkt:
Legale versie??
Zo nee, probeer andere cr@ck.

Wat voor pc, videokaart heb je?

en dan loopt die vast en ben ik weer een kwatier verder

Loopt die helemaal vast, of gaat ie na een kwartier toch verder?

nee hij doet het gewoon echt niet en is ook niet legaal want ik download het gewoon maar wat voor crack moet ik dan doet als die er zijn?

ow ik snap wat je denkt als die vast loopt dan duurt het een kwatier voor dat ik de computer weer normaal heb

Goh, het is een gratis spel:P
Wist ik veel wat voor spel het is. Ken het niet, en weet ook niet hoe die werkt.

Wat is je besturingssysteem?
Als je Windows 7 heb, proberen het spel te starten in compabiliteitsmodus. Rechtmuis op spel, tabblad compabiliteit, run in Windows XP SP3. Het is al een oud spel volgens mij, dus kan miss niet overweg met 7.

Anders weet ik het ook niet.

Spel opnieuw installeren...

haha geeft niet hoor ik ben aant kijken of firewalls ofzo mee te maken heeft want ben beetje verslaaft aan dat spel en ze zeggen dat je iets moet doen met je firewalls dus

maar heel erg bedankt hoor dat je meedenkt:thumb::thumb::thumb::thumb:

download A.V.A (ook van ijji) is naar mijn mening stukje beter. maar anders zou ik ook zeggen installeer opnieuw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan