Soldier of Fortune II violence-lock

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikself

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Berichten
2.878
Hoi,

k heb Soldier of Fortune II geinstalleerd en een snelkoppeling op het bureaublad van een andere gebruiker (beheerder) geplaatst.

Als ikzelf het spel speel heb ik toegang tot de violence-lock.

Die andere gebruiker kan het spel zonder problemen spelen, echter, de optie violence-lock is in zijn account helemaal niet zichtbaar. De violence-'graad' staat bij hem ook op het allerlaagst, wat betekent dat hij helemaal geen bloed en dat soort dingen ziet.

Wie weet hoe dit op te lossen? Samengevat: hoe krijgt gebruiker B de violence-optie te zien?

Alvast dank

PS: XP Pro
 
Laatst bewerkt:
De rechten van de map waar het spel in staat, wat lager zetten? Geen idee eigenlijk of dit uberhaupt wel werkt. :D
 
k begrijp niet helemaal wat je bedoelt met rechten lager zetten. De map delen in 'mijn gedeelde documenten'?

k heb het anders opgelost: aangemeld onder die andere gebruiker, gereinstalled en voila, we kunnen nu allebei de violence-opties gebruiken.

t is misschien wel via een omweg, maar toch, m'n probleem is opgelost.

In ieder geval bedankt voor de reaktie

Groetjes
 
Geplaatst door ikself
k begrijp niet helemaal wat je bedoelt met rechten lager zetten. De map delen in 'mijn gedeelde documenten'?

k heb het anders opgelost: aangemeld onder die andere gebruiker, gereinstalled en voila, we kunnen nu allebei de violence-opties gebruiken.

t is misschien wel via een omweg, maar toch, m'n probleem is opgelost.

In ieder geval bedankt voor de reaktie

Groetjes

Ne laat maar, ik dacht dat een user bedoelde op een andere pc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan