• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

som als formule met meerdere voorwaarden werkt niet :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jurgen2807

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2011
Dag allen,

Ik ben bezig met het opstellen van een projectmeldingsformulier voor mijn organisatie.

Ik krijg een formule niet werken. Hetgeen ik heb gemaakt is toegevoegd. kan iemand mij helpen? Kan iemand mij ook aangeven WAT ik verkeerd heb gedaan? Dan kan ik daar in het vervolg rekening mee houden. Ik heb van alles geprobeerd, maar het lukt mij niet :(.

Zie daarvoor tabblad "UITWERKING UREN EN AFSCHRIJVINGEN" en dan de geel gearceerde cellen.

Bijlagen

Hoe weet ik welke zaken bij elkaar opgeteld dienen te worden? Een bepaalde rubriek, rekeningnummer, omschrijving... Er moet iets gemeenschappelijks zijn om een SOM.ALS of een SOMMEN.ALS te gebruiken.

Ik heb er drie voor je uitgewerkt; omdat er geen logica in de structuur zit, moet je het met handwerk instellen. Maar dan kom je er wel uit denk ik.

Bijlagen

Ik ben er inderdaad uitgekomen door zaken apart bij elkaar op te tellen :-). Dank hiervoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan