• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Som.Als met verticaal zoeken? Iets met datum!

Status
Niet open voor verdere reacties.

barendrecht82

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2013
Hoi Allemaal,

Ben bezig om een overzicht te maken van bepaalde administraties. Ik wil dit in 1 overzicht hebben. Staat in principe klaar alleen heb ik de volgende issues.
De grootboeken zijn niet gelijk dus ik heb ze gecodeerd. Coderen klopt.

Ik wil namelijk indien ik in tabblad overall de datum bovenin naar februari zet dat de de cijfers ook mee komen... het lukt mij niet. Ik gebruik som.als omdat verticaalzoeken niet werkt voor de cijfers....

Bijlagen

Hoi Allemaal,

Ben bezig om een overzicht te maken van bepaalde administraties. Ik wil dit in 1 overzicht hebben. Staat in principe klaar alleen heb ik de volgende issues.
De grootboeken zijn niet gelijk dus ik heb ze gecodeerd. Coderen klopt.

Ik wil namelijk indien ik in tabblad overall de datum bovenin naar februari zet dat de de cijfers ook mee komen... het lukt mij niet. Ik gebruik som.als omdat verticaalzoeken niet werkt voor de cijfers....

Om de cijfers voor februari kloppend te hebben dan moet je die min de januari omzet doen (cumulatief namelijk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan