• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

som blijft staan na wissen van getallen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZIPPO_2

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2006
Op blad1 een heb ik in een rij van week1 een som van een aantal gegevens.
Deze zet ik over naar kolom week1 op blad 2.
Tot zover geen probleem
Als ik nu op blad1 de gegevens wis bestaat er dan een mogelijkheid dat de uitkomst op blad2 toch blijft staan (met formule of vba code)
En als ik dan op blad1 week2 invul(met dropdown) dan zou die som onder week2 op blad2 moeten komen. En ook hier als ik dan de gegevens wis op blad1 zou de som op blad2 moeten blijven staan.
Ik weet niet of dit wel mogelijk is in Excel. Weet iemand raad?
Mvg
Zippo_2

Bekijk bijlage Map1.xlsx

Kopieren - plakken speciaal - waarden

Prachtig Niels! Ik had me er suf op gepiekerd en dacht niet dat het mogelijk was.
Nogmaals bedankt

Meld je deze en je vorige vraag dan nog even af?

Prachtig Niels! Ik had me er suf op gepiekerd en dacht niet dat het mogelijk was.
Nogmaals bedankt

Bekijk bijlage test08.xlsxBij het opmaken van mijn tabel heb ik een fout gemaakt waardoot ik de gegeven oplosiing niet kan gebruiken, althans ik weet niet hoe ze om te zetten.
Ik heb geprobeerd om mijn layout van de tabel aan te passen maar dat lukt niet
De bedoeling is dus dat de rij van blad 1 wordt weggeschreven in de kolom van blad 2.

Laatst bewerkt:
Bedankt Niels, nu is mijn probleem echt opgelost. Ook bedankt voor de tip heb het zonet nog ondervonden bij een bladwissen macro.
Ik wens je nog prettige feestdagen ook aan alle andere excel fanaten trouwens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan