• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Som in statusbalk

• Onderwerp starter Onderwerp starter TonRo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

TonRo

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Hallo kenners,

Ik heb een vraag wat betreft de som in de status balk.

In bijgevoegde sheet wordt op alle plaatsen de som opgeteld als ik cellen selecteer en zichtbaar gemaakt onder in de statusbalk. Alleen in het bereik van Y16 t/m AA22 werkt dit niet en ik kan niet ontdekken waardoor dit komt. Weet iemand van jullie mogelijk waar het aan ligt. Ik heb al geprobeerd om de eigenschappen op getal te zetten, maar ik kom er niet uit. Eerst stond hier per ongeluk validatie en die heb ik gewist d.m.v. DATA-VALIDATIE-ALLES WISSEN

Hopelijk kan iemand me helpen,

ALvast bedankt.

TonRoBekijk bijlage som.zip

Ik heb al geprobeerd om de eigenschappen op getal te zetten

Goed zo! Maar je moet nog voor elke cel op F2 drukken en Enteren.

Alternatief: een lege cel kopiëren en middels Bewerken > Plakken Speciaal > Optellen plak je dat over die cellen in dat bereik.

Wigi

Hallo Wigi,

Wanneer ik op F2 druk en dan op Enter, dan werkt het nog niet.

Als ik een lege cel kopieër en dan plakken speciaal - optellen uitvoer, dan werkt het wel.

Wat is er eigenlijk met deze cellen aan de hand.

Groeten,

TonRo

Hallo Wigi,

Wanneer ik op F2 druk en dan op Enter, dan werkt het nog niet.

Als ik een lege cel kopieër en dan plakken speciaal - optellen uitvoer, dan werkt het wel.

Wat is er eigenlijk met deze cellen aan de hand.

Groeten,

TonRo

Je zei toch dat je de Celeigenschappen al op Getal gezet had?

Hallo Wigi,

Sorry het werkt wel, ook met F2 en Enter.

Ik had per ongeluk de instelling van getal weer ongedaaan gemaakt.

Blijft alleen nog bij mij de vraag wat er met de cel aan de hand was, dus waarom het niet voldoende is om de cellen te selecteren en dan de eigenschappen aan te passen, maar waarom je per cel dan nog iets moet doen.

Groeten,

TonRo

Blijft alleen nog bij mij de vraag wat er met de cel aan de hand was, dus waarom het niet voldoende is om de cellen te selecteren en dan de eigenschappen aan te passen, maar waarom je per cel dan nog iets moet doen.

Dat is gewoon zo.

Punt andere lijn :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan