Beste
stel als ik in Excel het volgende doe:
ik noteer mijn klantenbezoeken als volgt:
datum klant soort dienst bedrag
01-04-2015 klant x , dienst a 25,00
01-04-2015 klant y, dienst b 25,00
01-04-2015 klant z, dienst c, 25,00
In in tweede tabblad, hou ik totalen bij:
datum ontvansten
01-04-2015 75,00
Hoe kan ik het tweede tabblad zo automatiseren (formule?) zodat als ik in mijn eerste tabblad, dagelijks bijvul, automatisch de totalen worden gemaakt in tabblad 2 op datum.
dus als ik 02-04-2015 (volgende dag) klanten bezoek, dat in tabblad 2 automatisch het totaal van de ontvangsten getoond worden op rij met datum 02-04-2015.
stel als ik in Excel het volgende doe:
ik noteer mijn klantenbezoeken als volgt:
datum klant soort dienst bedrag
01-04-2015 klant x , dienst a 25,00
01-04-2015 klant y, dienst b 25,00
01-04-2015 klant z, dienst c, 25,00
In in tweede tabblad, hou ik totalen bij:
datum ontvansten
01-04-2015 75,00
Hoe kan ik het tweede tabblad zo automatiseren (formule?) zodat als ik in mijn eerste tabblad, dagelijks bijvul, automatisch de totalen worden gemaakt in tabblad 2 op datum.
dus als ik 02-04-2015 (volgende dag) klanten bezoek, dat in tabblad 2 automatisch het totaal van de ontvangsten getoond worden op rij met datum 02-04-2015.