• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

somformule: ziet alleen lege cellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bertvdmeer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2012
Berichten
1
Help, ik kan niet verder met de boekhouding!
De SOMfomule geeft aan dat er alleen lege cellen zijn. Terwijl ik getallen invoer binnen het cellenbereik waar die SOMforule naar verwijst, telt hij ze toch niet op. ik kan nergens vinden hoe ik dit op kan lossen. Wie helpt me even verder?
Bert
 
Doe je bestand, ontdaan van gevoelige info er eens bij als je wil.
 
Wat zou kunnen is dat je wel getallen ziet, maar dat excel ze ziet als tekst, als je bv de functie deel hebt gebruikt om een getal uit een langere tekst string te halen. Aan het eind van de formule *1 opnemen kan dat voor je oplossen.
 
Bert,

Welkom op dit forum.

Staat berekenen op automatisch?
 
Code:
Wat zou kunnen is dat je wel getallen ziet, maar dat excel ze ziet als tekst, als je bv de functie deel hebt gebruikt om een getal uit een langere tekst string te halen. Aan het eind van de formule *1 opnemen kan dat voor je oplossen.

En als aanvulling op de opmerking van Withaar.

Dit komt (vaak) voor indien je de gegevens vanuit een ander pakket naar excel exporteert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan