Billy Onair
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 sep 2010
Ik heb eerder deze week een nieuwe D-Link DIR-855 wireless router geinstalleerd en wil daar 8 apparaten draadloos aan verbinden. Met 5 apparaten (2 x smartphone, Nintendo Wii, Canon printer en een Acer miini notebook) is dat probleemloos verlopen.
1 Medion desktop PC (Windows XP) en een mediastreamer (onbekend OS) zien wel accesspoints uit de buurt maar niet de mijne (SSID staat zichtbaar). 1 Acer desktop PC (Windows 7) doet de wireless netwerkkaart helemaal niets terwijl volgens het systeem alles correct werkt. De signaalsterkte meter slaat niet uit en er wordt helemaal geen accesspoint (ook niet uit de omgeving) gevonden.
Ik staat voor een raadsel.
Wie kan me helpen?
1 Medion desktop PC (Windows XP) en een mediastreamer (onbekend OS) zien wel accesspoints uit de buurt maar niet de mijne (SSID staat zichtbaar). 1 Acer desktop PC (Windows 7) doet de wireless netwerkkaart helemaal niets terwijl volgens het systeem alles correct werkt. De signaalsterkte meter slaat niet uit en er wordt helemaal geen accesspoint (ook niet uit de omgeving) gevonden.
Ik staat voor een raadsel.
Wie kan me helpen?