Sommige berichten worden nooit 'als gelezen' gemarkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

verhoog

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 nov 2001
Sinds een paar dagen heb ik wat vreemds: sommige berichten blijven als ongelezen gemarkeerd nadat ik ze heb gelezen, terwijl de instelling toch echt staat op 'markeren als gelezen na 3 sec'. Zelfs als ik met rechtsklik op het bericht en kies voor 'markeren als gelezen', gebeurt er niets. Het enige wat helpt is Outlook afsluiten, het bericht nogmaals aanklikken, en dan werkt het wel. Iemand een idee? (Outlook 2003)

Hallo Verhoog probeer deze eens te herstellen, even rustig doorlezen en dan zou het toch moeten werken. Outlook 2003 maakt deel uit van office 2003. Succes.

Klik

Helaas, dat heeft niet gewerkt. Iemand nog andere ideeën?

Hallo Verhoog, dus het werkt wel als je het bericht afsluit en opnieuw erop klikt, dat is inderdaad vreemd. Ik vond deze troubleshooters nog. klik

Anders een nieuwe install overwegen, jammer dat je niet verder kan helpen dan.

In eerste instantie werkte het alleen als ik Outlook in z'n geheel afsluit en daarna weer opnieuw opstart. Ik heb ook heel Google al afgezocht en een aantal gebruikers met een identiek probleem gevonden, maar ook daar geen oplossing. Inmiddels heb ik wel een workaround ontdekt: als ik via het menu Bewerken naar 'Alles markeren als gelezen' ga, werkt het wel. Dus per bericht niet, maar 'alles' wel. Ik heb die functie als knop toegevoegd op de menubalk, dus nu is er wel mee te leven. Beter dan een nieuwe install iig. :confused:

Dank voor het meedenken..., ik zet m maar op opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan