Sommige dvd's speelt laptop niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

matan

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2004
Net een nieuwe laptop. Asus met PowerDVD, Roxio dvd-speler.
Een aantal dvd's speelt mijn laptop probeemloos af en een aantal herkent ie niet als dvd's en speelt ie niet af. Dam draait de dvd-speler wat wild en daarbij blijft het. Ik weet niet waar dat in kan zitten.

Alle dvd's, dus die ik wel en die ik niet kon afpelen, originele en op een gewone dvd-speler doen ze het allemaal wel.
Iemand zei dat de SP1 op mijn Vista basic het probleem wel eens zou kunnen zijn, maar volgens mij verklaart dat niet dat de ene dvd niet en de andere wel is af te spelen.

al eens gekeken naar de landcode van je huidige situatie van je dvd speler ?

vaak hoef je niets in te stellen maar goed ..
veel dvd's houden van een landcode:rolleyes:

ik heb niets ingevoert of veranderd dus mijn landcode is nog niets :P
maar alles werkt :confused:

ook kun je kijken of je de lens schoon kunt krijgen een watten staafje is beter als
een schoonmaak dvd met borstels die maken vaak meer problemen op de lens dan dat ze verhelpen
(mijn ervaring na 5 dvd spelers zowel op pc laptop of gewone speler)

Sorry, had ik moeten melden: het probleem is er nog steeds.

je zou dan nog kunnen kijken naar
of de lens niet smerig is enof anders beroep doen op je garantie

sommige dvd'd speelt laptop niet af

Zou het dan een mechanisch mankement kunnen zijn, ook al speelt die laptop sommige dvd's wel af?

dat zou kunnen dat het motoriek niet echt lekker zit .. zou gewoon ff beroep maken op je garantie voor alle zekerheid ;)

Dan is het mij toch een raadsel dat de laptop de ene dvd wel afspeelt en de ander niet. Zou het bij een mechanisch defect dan niet zo zijn dat-ie geen enkele dvd afspeelt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan