Poindexter
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 nov 2004
Heb vorige week SP2 geïnstalleerd.Na instelling van de Windows Firewall geen enkel probleem ondervonden behalve dit : op sommige URL's kan ik niet meer via de hyperlink doorklikken naar de betreffende website, op andere lukt dit dan weer wél probleemloos.Ook binnen eenzelfde website kan ik niet altijd alle "interne" links activeren.Voorbeeld : op de Windows-updatepagina kan ik de drie TABS (Windows-familie/Windows-catalogus/Office-familie) aanklikken zonder dat er iets gebeurt terwijl ik wél de links die helemaal links op de pagina staan kan gebruiken !
Heb al eens SP2 verwijderd maar dit probleem bleef zich nadien voordoen.Heb dan SP 2 dan maar terug geïnstalleerd maar mijn probleem is gebleven !Kent hiervan iemand de oorzaak ? Ik dacht eerst aan een verkeerd ingestelde security maar ik denk dat hier alles correct staat.Vandaag stelde ik vast dat wanneer ik mijn gebruikersaccount verander (dus inlog onder een andere gebruikersnaam ipv de mijne) Internet Explorer perfect functioneert (zelfs sneller dan ingelogd onder mijn naam hoewel ik de administrator ben)!Iemand een ideetje hoe ik dit kan oplossen ?
Heb al eens SP2 verwijderd maar dit probleem bleef zich nadien voordoen.Heb dan SP 2 dan maar terug geïnstalleerd maar mijn probleem is gebleven !Kent hiervan iemand de oorzaak ? Ik dacht eerst aan een verkeerd ingestelde security maar ik denk dat hier alles correct staat.Vandaag stelde ik vast dat wanneer ik mijn gebruikersaccount verander (dus inlog onder een andere gebruikersnaam ipv de mijne) Internet Explorer perfect functioneert (zelfs sneller dan ingelogd onder mijn naam hoewel ik de administrator ben)!Iemand een ideetje hoe ik dit kan oplossen ?
Laatst bewerkt: