Sommige mappen "tonen" leeg wanneer ik foto wil verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

alsikalleswist

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2011
Goedendag,

(Weet niet of deze vraag op de juiste plek staat.... nieuw hier:P)

Als ik een foto ergens wil uploaden (bijvoorbeeld via email of plaatsen op facebook) moet ik via de upload applicatie foto's selecteren.
Ik ga dan naar mijn afbeeldingen. Maar dan zijn sommige mappen leeg.
In de eerste map zie je wel foto's staan. Maar zodra je naar de submappen gaat zijn die allemaal leeg, zodat je geen foto's kan selecteren.
De mappen zijn niet leeg en als je ze via verkenner opent, zie je ze ook gewoon staan.
Enig idee hoe dit kan? :shocked:
Alvast hartelijk bedankt..... :)
Patrice

Hallo Eric,

Dank je wel voor je reactie.
Wilde al terugkomen op dit probleem, want ik heb het inmiddels zelf al opgelost :d
Lang leve Google :love:

Het probleem zit m schijnbaar in de beveiliging van mijn webbrowser. Die stond te veilig.
Ik heb nu (bijvoorbeeld) facebook geaccepteerd als veilige webpagina en daarna kon ik alle bestanden en afbeeldingen in alle mappen weer zien bij het selecteren van een foto....
Het is dus gelukt en opgelost....
Hopelijk hebben anderen hier iets aan.

Groetjes, Patrice

Ik denk zeker dat anderen hier iets aan hebben, alleen vertel even welke browser jij gebruikt.
En of je zelf die beveiliging had aangepast of dat hij op standaard stond.
Zeg ook even welke firewall je gebruikt, want die kan ook roet in het eten gooien.

En of facebook veilig is, ik zou mijn hoofd er niet om durven verwedden.

Ik gebruik internet explorer en heb alleen facebook bij geaccepteerde sites gezet. Verder niks aangepast.
Firewall, is gewoon standaard (zou niet weten welke...)

Maareh...ik denk dat inderdaad dat Facebook niet zo heel veilig is... :p
Ik verwijder hem wel weer uit veilige sites als ik klaar ben met die foto's.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan