Sommige mensen kunnen niet runnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

NLScotty

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
Hallo,

Ik heb een .dll gecoded met win32. Ik gebruikte de resource editor en dan CreateDialog.

Het probleem is dat ik zelf wel gewoon de .dll kan injecten, alleen als (sommige werkt het wel) het proberen komt de window niet, ook geen error

Ze hebben Net framwork 3.5

Enige ideeën?

alvast bedankt

Met zo weinig informatie kan ik je moeilijk helpen. Wat voor besturingssysteem gebruiken de probleemgevallen? Welke methode wordt gebruikt om de library's te injecteren? Wat staat er eigenlijk in je DllMain functie?

Om er achter te komen waar het probleem plaats vind, als je zeker weet dat de library wel succesvol geïnjecteerd wordt, kun je bijvoorbeeld een debug.txt bestand aanmaken. Dit bestand moet je gelijk creëren vanuit de DllMain functie, na elke stap die je programma uitvoert plaats je een nieuwe regel in debug.txt. Als er geen debug.txt wordt aangemaakt weet je dat er iets fout gaat met het injecteren van je library of het uitvoeren van je DllMain functie. Als je een beetje begrijpt waar ik op doel kun je zo uitvinden wat er mis gaat en wat het probleem veroorzaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan