Sommige pagina's doet 'ie niet meer...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een voorbeeld: ik heb zo'n knutsel-amateurwebsite op kennisnet.. Ik ga naar http://websitemaker.kennisnet.nl en kom op de site. Ik ga naar "bouwen" om hem aan te passen, dat gaat allemaal goed. Dan kies ik voor de optie "website voor het MBO", dan hoor je dus op de site te komen waar je in kan loggen, en dan zegt hij done en krijg ik niets. Ik kan niet meer inloggen in mijn studentenmail van de UvA. Ik kom wel in Yahoo, ontvang berichten, kan ze lezen, maar niet replyen. En ik kan ook geen mailtjes meer selecteren en deleten..dan moet ik ze openen en op delete drukken. Ik zit op een forum, waar je normaal zo'n scherm met smileys krijgt, die krijg ik niet meer.... Ik kan wel op de homepage van de UvA, maar als ik op de link naar "roosters" klik, doet hij niets. Dan zie ik een seconde een zandloper, en doet hij verder niets....

Hij doet heeeet!! Jeeeee...kreeg op de chat nog de tip om even bij softwaren in het config. scherm te kijken, daar op internet te klikken en dan op "repair"...dat was dus de truuk!

Geplaatst door geertjeren
Hij doet heeeet!! Jeeeee...kreeg op de chat nog de tip om even bij softwaren in het config. scherm te kijken, daar op internet te klikken en dan op "repair"...dat was dus de truuk!

dan zat er toch nog iets fout/corrupt in internet explorer. Het installeren van de iets nieuwere internet explorer (5.5 sp2) zou hetzelfde moeten opleveren alleen ....

Maar goed dat het gelukt is !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan