Sommige plaatjes niet te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo, als ik mijn vriend een email stuur met stationary, dan ziet hij wel de achtergrond en hoort hij wel de muziek die erbij zit maar het plaatje of de plaatjes niet, die er ook inzitten.
Iemand enig idee hoe dat kan?
Hij heeft bij beveiliging van Outlook de zelfde instellingen als mij staan.

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Dat plaatje staat waarschijnlijk op jouw harde schijf.
De HTML code verwijst dan naar dat plaatje en is alleen bij jou te zien. In tegenstelling tot het achtergrondpatroon wordt het plaatje niet meegestuurd met het bericht.
Als je wilt dat de ontvangers het ook zien, moet je het op een publieke server zetten en in de HTML-code naar dat adres verwijzen, bijv. http://www.mijn_server.nl/plaatje.jpg.

Guus.

Hoi Gezina alles staat goed hoor, een gewonen email met een bewegend plaatje en muziek ontvang hij prima, maar die stationary is een script, zou het hem in het script zitten? en dan de instellingen bij hem daarvan, want als ik het naar andere stuur kunnen ze wel alles zien.
Wat kan het zijn als het met scripts te maken heeft?

Geplaatst door Guus abc
Dat plaatje staat waarschijnlijk op jouw harde schijf.
De HTML code verwijst dan naar dat plaatje en is alleen bij jou te zien. In tegenstelling tot het achtergrondpatroon wordt het plaatje niet meegestuurd met het bericht.
Als je wilt dat de ontvangers het ook zien, moet je het op een publieke server zetten en in de HTML-code naar dat adres verwijzen, bijv. http://www.mijn_server.nl/plaatje.jpg.

Guus.

<B>Ja daar zat ik ook aan te denken. maar waarom ziet degenen waar ik ze naar stuur. (het zijn namelijk lesjes voor een club) het wel??</B>

Ik dacht dat niemand dat plaatje zag. :)
Maar in dat geval zal het toch echt iets in de instellingen van die ene ontvanger zijn, al zou ik niet weten welke. :(

Guus.

Ik ben er al uit hoor.. bij mijn vriend stond de beveiligingszone verkeerd.. zie afbeelding: hij had de 2e aangevinkt maar heb toen de 1e aangevinkt en toen was het plaatje wel zichtbaar!

<B>Minder veilig maar wel meer functionaliteit</b>

Bijlagen

• outlook.jpg
    outlook.jpg
    29,1 KB · Weergaven: 24
Gelukkig maar weer Lerosa, je wordt er af en toe ook helemaal gestoord van, wat wél en wat niét aanvinken en staat dat over een poosje nog wel zo zoals je dat hebt ingesteld, zucht. :D

Ja inderdaad Gezina hahah, we merken het wel weer over een poosje hihi!;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan