Sommige sites laden sinds kort heel traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonpoelwijk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
Berichten
2
Sinds korten laden een aantal pagina's heel erg traag. Daarvoor werkten ze prima, op mijn werk of andere locatie laden de sites ook prima, dus dat is het probleem niet. De internet verbinding is ook niet het probleem lijkt me omdat de meeste sites en downloaden gewoon prima gaat. Alleen voor die paar (2 of 3 die ik ben tegengekomen) moet ik zo'n 2-4 minuten wachten voordat iedere pagina is geladen (het zijn simpele sites zoals bijv. www.navigon.com).
Ik werk met een laptop en desktop en een router. Op beide computers kom ik het probleem tegen. Cookies ed verwijderen al geprobeerd. Firefox, IE maakt niet uit.
Wie kan mij helpen?
 
Die Navigon is wel een zware jongen, bij mij zo'n 10 sec (XP, P2.8 1Gb). Zet eerst een oud herstelpunt terug toen alles in orde was.
 
Helaas duurt het bij mij wel 3 minuten met eenzelfde soort computer. Op mijn iets oudere desktop (toch nog wel 2.0 MHz Intel) duurt het net zo lang. Dus het zit niet op 1 computer? Terugzetten naar punt dat wel werkte heeft dan weinig zin omdat het niet op de computer zit maar wellicht meer in het netwerk of de router?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan