sommige sites werken niet (flash sites)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikkieman

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2005
voornamelijk flash sites werken niet...
Ik heb het volgende:

windows XP sp2
internet explorer 6.0

ik heb het volgende geprobeerd:

flashplayer opnieuw geinstalleerd (als ik dit doe zegt ie dat de nieuwste flashplayer al geinstalleerd is.)
flashplayer geprobeerd te verwijderen ( als ik op verwijderen klik gebeurt er niks!)

op google vond ik het volgende: "ben er achter gekomen door: http://www.macromedia.com/go/full_flashplayer_win_msi
te installeren werkt het wel" <<<< werkt bij mij niet!!!!!

ook dit heb ik gedaan: "Helpt niet altijd want die probleem had ik laatst ook en die full_flashpalyer_win_msi deed de truuk ook niet.
Bij mij bleek de msinet.ocx niet meer te bestaan. Dus mocht het iemand ook niet lukken met bovengenoemde oplossing, dan eens proberen de msinet.ocx opnieuw te installeren."

Ook dit werkt niet!!!!
ik heb verder geen oplossingen meer!! Misschien jullie!!

alvast bedankt!

Hm... Dit probleem had ik met Vista, daar is het normaal. Nouja, normaal een bekend
probleem. Met XP zag ik dit nooit eerder, maar wellicht is het 't proberen waard.

Flash Player werkend maken
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Flash Player werkt binnen Windows Vista direct na de installatie, maar na korte tijd stopt de werking.
Op onderstaande manier krijg je hem weer aan de praat.

1. Installeer, indien je dit nog niet gedaan hebt, Flash Player via de website van Adobe.
http://www.adobe.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash
2. Kies: Start > Computer.
3. Open C:\Windows\System32\Macromed\Flash.
4. Open de eigenschappen van het bestand FlashUtil9b.
5. Open tabblad Digitale handtekeningen en klik de handtekening in de Handtekeningenlijst aan.
6. Klik op Details.
7. Klik op Certificaat weergeven.
8. Klik op Certificaat installeren en doorloop de wizard door tweemaal op Volgende en één keer op Voltooien te klikken.
9. Wacht tot het bericht dat het importeren voltooid is verschijnt en sluit deze door op OK te klikken.
10. Sluit de vorige drie detailvensters door op OK te klikken in ieder venster.
11. Klik rechts op het bestand FlashUtil9b en kies Als administrator uitvoeren.
12. Klik op Install Now, wacht tot het inladen voltooid is en klik op OK.
13. Start Windows opnieuw.​

Hm... Dit probleem had ik met Vista, daar is het normaal. Nouja, normaal een bekend
probleem. Met XP zag ik dit nooit eerder, maar wellicht is het 't proberen waard.

Flash Player werkend maken
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Flash Player werkt binnen Windows Vista direct na de installatie, maar na korte tijd stopt de werking.
Op onderstaande manier krijg je hem weer aan de praat.

1. Installeer, indien je dit nog niet gedaan hebt, Flash Player via de website van Adobe.
http://www.adobe.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash
2. Kies: Start > Computer.
3. Open C:\Windows\System32\Macromed\Flash.
4. Open de eigenschappen van het bestand FlashUtil9b.
5. Open tabblad Digitale handtekeningen en klik de handtekening in de Handtekeningenlijst aan.
6. Klik op Details.
7. Klik op Certificaat weergeven.
8. Klik op Certificaat installeren en doorloop de wizard door tweemaal op Volgende en één keer op Voltooien te klikken.
9. Wacht tot het bericht dat het importeren voltooid is verschijnt en sluit deze door op OK te klikken.
10. Sluit de vorige drie detailvensters door op OK te klikken in ieder venster.
11. Klik rechts op het bestand FlashUtil9b en kies Als administrator uitvoeren.
12. Klik op Install Now, wacht tot het inladen voltooid is en klik op OK.
13. Start Windows opnieuw.​

Heb dit geprobeerd maar werkt niet :( ik weet geen oplossing meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan