Sommige Site's Werken NIET

Status
Niet open voor verdere reacties.

Game2Game

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2005
Ik heb sinds een week ongeveer een heel raar probleem, sommige site's werken plotseling niet meer. Je zou zeggen licht aan de Pc. Maar nee, op de Pc benede doet hij hetzelfde. Nu heb ik al de hele Router doorgespit maar elke blokkering die erop zou kunnen zitten staat open. Heb zelfs de router opnieuw geinstalleerd (en gereset) maar zonder resultaat. het begon met site's zoals www.thuiswerken.cc (deze werkt bij andere dus wel maar hier niet) en sinds een aantal dagen ook www.promootjesite.nl (en zo zijn er nog +/- 5 site's) Ik snap er helemaal niks meer van. Het licht niet aan de Pc of Router.. Maar ook niet aan de Servers daar.. Want bij andere doen ze het wel.. Wie heeft een Idee?:confused:

Tot zover ik weet werkt nu alles weer even.. maar dannog de vraag weet iemand hoe dit heeft kunnen gebeuren? dat site's het gewoon niet doen.. (Bij anderen wel) dan weet ik dit voor een volgende keer.. (Er zijn nog steeds site's die het niet doen, moet even vragen aan m'n pa welke)

welke andere sites dan, en wat voor foutmelding ofzo krijg je dan??

Een site kan binnen één seconde bereikbaar en onbereikbaar zijn, en aangezien je er een beetje vaag over doet kan ik je niet helpen.

Dat is juist het vage.. ik heb hier nog nooit van gehoord of last van gehad.. het kan (lijkt mij) niet zo zijn dat de provider de ene site wel en de andere site niet doorlaat.. dat kan gewoon niet.. en zo te leze hebben jullie dit ook nog nooit gehad.. ik zou ook niet weten waarin het probleem zich zou kunnen verschuilen.. Gr Jeffrey

In principe kan een provider sencuur uitvoeren over de webpagina's die jij bezoekt, maar dit zal nooit gebeuren.

Ik zie geen probleem, de sites die jij noemt zijn voor iedreen down, het is dus geen individueel probleem, en is dus geen topic waard!

Wat jij wilt..:confused:
Nog nooit van dit probleem gehoord en dan is het meteen geen topic waard.. er waren vorige week 3 site's die het niet deden en bij andere wel. verklaar dat is dan?

Maarten03 zei:
Ik zie geen probleem, de sites die jij noemt zijn voor iedreen down, het is dus geen individueel probleem, en is dus geen topic waard!

Gelukkig bepaal jij niet wat wel en wat niet kan ;) Daar zijn de mods en admins voor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan