Sommige spellen laggen te veel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fixumi

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2012
Ik heb namelijk van die nieuwere spellen op steam waar je juist een goede graphic card voor nodig hebt om het goed te spelen.
Maar mijne is gewoon te slecht, de spellen doen het wel maar ze laggen te veel.
Bij die spellen heb ik alles zo ingesteld, dat het wel een stuk minder lagt maar nog steeds lagt het net iets te veel.

Ik heb een laptop
Windows 7 64 bit
Asus, Model K72Jr

Mijn graphic card:
Chip Type: ATI display adapter (0x68E0)
DAC Type: Internal DAC(400MHz)
Adapter String: ATI Mobility Radeon HD 5470

Ik wil wel graag een betere graphic card, goed genoeg zodat mn spellen niet laggen.
Ik heb geen idee hoe ik ervoor kan zorgen dat die graphic card in mijn laptop komt, daar heb ik namelijk geen ervaring mee.
Maar het liefst wil ik geen nieuwe laptop kopen(behalve als het echt niet anders kan).

Dus ik wil graag weten wat ik het beste kan doen.
1.Of toch een nieuwe laptop,
2.of de graphic card apart kopen.

Van beide opties wil als het kan vragen wat voor laptop, of wat voor graphic kaart ik het beste kan kopen.

dus als ik het goed begrijp heb je een laptop
nou dan kan ik je snel uit de droom helpen
daar kan je geen andere graphics card in zetten
omdat alles gesoldeerd vast zit :D

dus als ik het goed begrijp heb je een laptop
nou dan kan ik je snel uit de droom helpen
daar kan je geen andere graphics card in zetten
omdat alles gesoldeerd vast zit :D

dit is niet helemaal juist.. bij sommige laptops is het gewoon een losse chip die vervangen kan worden door een andere kaart.
voor dit model kan hij volgens mij niet vervangen worden..

mocht je echt graag willen gamen dan zou ik aanraden om een eigen laptop te laten samen stellen door bijv BTO of een ander bedrijf
of een gaming laptop aan te schaffen..

uiteraard is een desktop een betere keus als je graag wil gamen omdat je deze aan kan passen zoals je zelf wil
maar natuurlijk lang niet zo mobiel is als een laptop :)

Oke dankjewel iniedergeval :) dan weet ik dat alvast, dan moet ik alleen nog kijken wat voor laptop ik het beste kan nemen

dit is niet helemaal juist.. bij sommige laptops is het gewoon een losse chip die vervangen kan worden door een andere kaart.
voor dit model kan hij volgens mij niet vervangen worden..

mocht je echt graag willen gamen dan zou ik aanraden om een eigen laptop te laten samen stellen door bijv BTO of een ander bedrijf
of een gaming laptop aan te schaffen..

uiteraard is een desktop een betere keus als je graag wil gamen omdat je deze aan kan passen zoals je zelf wil
maar natuurlijk lang niet zo mobiel is als een laptop :)

Dankjewel, iniedergeval mijn vader had deze laptop een paar jaar geleden voor me gekocht voor mijn verjaardag, naast die graphic kaart was alles wel prima, maar hij had dus nog niet op die graphic kaart gelet.
Bij ons in de buurt is gelukkig een computer bedrijf, ik ga nog even met mijn vader overleggen wat ik het beste zou kunnen doen.
Ookal zal die chip vast zitten, wil ik je alsnog bedanken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan