Ik heb namelijk van die nieuwere spellen op steam waar je juist een goede graphic card voor nodig hebt om het goed te spelen.
Maar mijne is gewoon te slecht, de spellen doen het wel maar ze laggen te veel.
Bij die spellen heb ik alles zo ingesteld, dat het wel een stuk minder lagt maar nog steeds lagt het net iets te veel.
Ik heb een laptop
Windows 7 64 bit
Asus, Model K72Jr
Mijn graphic card:
Chip Type: ATI display adapter (0x68E0)
DAC Type: Internal DAC(400MHz)
Adapter String: ATI Mobility Radeon HD 5470
Ik wil wel graag een betere graphic card, goed genoeg zodat mn spellen niet laggen.
Ik heb geen idee hoe ik ervoor kan zorgen dat die graphic card in mijn laptop komt, daar heb ik namelijk geen ervaring mee.
Maar het liefst wil ik geen nieuwe laptop kopen(behalve als het echt niet anders kan).
Dus ik wil graag weten wat ik het beste kan doen.
1.Of toch een nieuwe laptop,
2.of de graphic card apart kopen.
Van beide opties wil als het kan vragen wat voor laptop, of wat voor graphic kaart ik het beste kan kopen.
Maar mijne is gewoon te slecht, de spellen doen het wel maar ze laggen te veel.
Bij die spellen heb ik alles zo ingesteld, dat het wel een stuk minder lagt maar nog steeds lagt het net iets te veel.
Ik heb een laptop
Windows 7 64 bit
Asus, Model K72Jr
Mijn graphic card:
Chip Type: ATI display adapter (0x68E0)
DAC Type: Internal DAC(400MHz)
Adapter String: ATI Mobility Radeon HD 5470
Ik wil wel graag een betere graphic card, goed genoeg zodat mn spellen niet laggen.
Ik heb geen idee hoe ik ervoor kan zorgen dat die graphic card in mijn laptop komt, daar heb ik namelijk geen ervaring mee.
Maar het liefst wil ik geen nieuwe laptop kopen(behalve als het echt niet anders kan).
Dus ik wil graag weten wat ik het beste kan doen.
1.Of toch een nieuwe laptop,
2.of de graphic card apart kopen.
Van beide opties wil als het kan vragen wat voor laptop, of wat voor graphic kaart ik het beste kan kopen.