sommige usb-poorten doen het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanakaris

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2006
Ik heb windows xp , met 4 usb2.0 poorten achter de pc.Hoe komt het dat er sommige van deze poorten een aangesloten toestel (mp3player bv.) niet herkennen ?Ik moet telkens dezelfde poort gebruiken en dus telkens kabels in en uit trekken.Er zijn ook 2 poorten vooraan : deze doen niets

de aan de voorkant misschien zitten ze niet eens aangesloten op je moederbord

de aan de achterkant(de nietwerkende voor mp3speler) werken ze wel bij andere usb spullen

Laatst bewerkt door een moderator:
helaas niet , is zo'n poort gewoon stuk ?

hij kan stuk of hij zit (als je mazzle hebt) los en kan je hem soms bij sommige moederborden ff goed aandrukken.

btw hebben de gene die het nu niet doen, hebben die ooit gewerkt?

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan misschien geen garantie meer van de winkel hebben maar misschien wel van de fabrikant van het moederbord. Ga naar de site van je moederbord en zoek naar RMA of RMA WARRANTY. Hiermee kun je vaak een code die op je mobo staat (mobo is moederbord) invoeren en dan controlleerd het systeem voor je of er garantie is. En anders email of een telefoontje doet wonderen.

Verder moet je even kijken of alle drivers goed zijn geinstalleerd en of er foutmeldingen zijn. (zie ook apparaatbeheer: deze pc, rechter muis, eigenschappen, hardeware, apparaatbeheer)
Is alles verder ok dan lijkt me dat het gewoon kaduuk is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan