Sommige vragen kan niet iedereen antwoord op geven

Status
Niet open voor verdere reacties.

mandarky

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 okt 2006
Hallo,

Zal me even voorstellen ik ben Mandarky, ben voormalig helpdesk van een kabelinternet provider. Zijn er vragen over kabelproviders kan ik mogelijk een helpende hand bieden mochten de mensen het hier op het forum niet weten. gelieve dan wel te mailen op email-toch-door-mod-verwijderd@gmail.com met deze vraag want zo in deze topic wordt een zooitje.

mocht er iets zijn hoort ik u , uiteraard hou ik het forum ook in de gaten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als mensen problemen hebben met hun verbinding etc. dan maken ze wel een topic aan. Jij kan dan wel in dat topic reageren. Sectie Kabelinternet
Mailen doen we hier niet aan.. want dan kunnen andere die het probleem mogelijk ook hebben het niet op het forum teruglezen.

Het is niet mijn bedoeling om mod te spelen, maar als je veel spam wil, dan mag je het mailadres laten staan, anders zou ik het beste verwijderen. Vragen worden volgens mij in het forum gesteld. Daar dient het toch voor, of niet...

Ook goed, maar de mail is juist voor vragen als mensen dat willen krijg hier genoeg reactie al op, vin het ook niet erg. tis ook niet de bedoeling dat iedereen mij mailt. maar als ik lees dat er soms wordt gesteld op het modem contact op te nemen met de provider misschien kan het dan altijd nog bij mij vragen

Indien er mensen zijn die problemen hebben met hun internetverbinding, dan zie je ze hier niet.:evil: :cool:

maar als je veel spam wil, dan mag je het mailadres laten staan, anders zou ik het beste verwijderen.
Het mail adres wordt omgezet naar een plaatje, de "Spambots" kunnen deze niet lezen.

Vragen horen inderdaad op het forum thuis en het liefst ook via het forum beantwoord, zo hebben andere er ook nog wat aan.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan