sommige websites langzaam????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald 911

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2004
Hoi allemaal,
Al heel lang heb ik uit probleem dat tijdens het bezoek aan sommige sites (bv www.allesoversms.nl) mijn computer heel langzaam wordt. Het beeld wordt snel geladen maar het navigeren over het beeld met de muis verloopt erg stroperig, langzaam. Wat is hiervan de reden, ga ik naar een andere site dan is alles weer gewoon op snelheid. Het is echt heel afhankelijk van de bezochte website. Tijdens de problemen geeft de firewall geen dataverkeer weer. Ik heb een P2/266, 256MB, w98SE, zonelabs, adaware, spybott en norton av (alles zeer regelmatig geupdate en gescand). Wat is er aan de hand? Alvast bedankt !

Bij mij duurt het excact 14 seconden voordat die pagina geladen is...

Het probleem (irritatie) ligt niet aan de laadtijd van de pagina maar nadat de pagina volledig is geladen (geen dataverkeer meer) gaat het bewegen over de pagina met de muis heel "stroperig", het is moeilijk iets aan te klikken want de muis ijlt na.

In IE duurt het bij mij ong. 4 sec. Met Mozilla één keer knipperen met de ogen. Daarna werkt de muis in beide browsers normaal.

Er zitten wel wat grapjes op de pagina, zoals een Shockwave/Flash applicatie en een "page rater" die rechts steeds meeloopt met scrollen. Ik vermoed dat het hier ergens aan ligt.
Heb je bijv. de Shockwave/Flash-plugin geinstalleerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan