sommige websites/ online spelletjes werken niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rolin
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2009
Vorige week heb ik een format gedaan. Vh weekend langzamerhand weer van alles geinstalleerd.
Mn zoontje speelt online verschillende spelletjes, maar een aantal sites werkten afgelopen weekend (na format) nog wel en nu niet meer.

Bv op de site startspelletje.nl , opent wel het spel venster maar het enige wat ik zie is een wit vlak met in de linkerboven hoek een "logo". (ook geen idee wat voor programma dat zou moeten zijn).
Op de site van het sinterklaasjournaal werken de links niet meer en komt er geen popup scherm.

Ondertussen van alles geprobeerd in de instellingen van internet, NIS uitgeschakeld, weer de flash geupdate, maar het wil maar niet werken :(

Pc draait op xp en internet met ie 8

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

De shockwave was ik vergeten :eek: Nu er weer op en die spelletjes site werkt weer! Bedankt Tijs!
Die andere site werkte tot gisteren nog steeds niet, maar sinds vandaag plots weer wel. Heeft dan ws toch aan de site zelf gelegen.

Problemen opgelost :D

Mooi dat het allemaal werkt.

M.b.t. die website(s): Ik neem aan dat er gewoon problemen zijn geweest buiten jouw macht, en dat die nu zijn opgelost, zodat ze weer bereikbaar zijn.

Graag de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.

Oef..... ik had nog lopen zoeken naar dat knopje.

Dank, nu zie ik hem; status opgelost :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan