sommige Windows applicaties sluiten meteen na openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

didi200

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 apr 2008
Dag iedereen, ik heb een probleem: als ik een sommige programma's van windows (verkenner , windows update, deze computer, netwerkcentrum, configuratiescherm, en soortgelijke programma's) wil openen sluiten deze ongeveer 2 seconden na openen, dit is een vrij groot probleem want ik kan dus geen map openen want dit gaat via windows verkenner. Andere programma's zoals microsoft word, excel,... , mozilla firefox, internet explorer, msn, windows media player, winamp, fotogalerie,...) blijven wel open na starten. Ik heb geen idee hoe ik het kan oplossen of vanwaar het gekomen is, hoewel:
3 dagen geleden wou ik een bestand openen dat ik gedownload had, meteen kwam er een melding van mcafee (virusscan) dat het virus, het paard van Troje, hierop zat en dat mcafee het verwijderd had. 10 min erna deed ik een volledige scan en er stond hetzelfde bericht. Een half uur daarna deed ik nog eens een volledige scan en toen vond mcafee geen virussen/schadelijke bestanden meer. Ik heb nog enkele scans hierna gedaan waar ook niks gevonden werd, en 20 min geleden had ik er nog één gedaan, ook met hetzelfde resultaat. Het virus schijnt dus weg te zijn, maar het probleem van de programma's die sluiten is gebleven. Dat had ik trouwens gisteren al ontdekt. Kan iemand mij helpen?? Ik zou het zeer fel appreciëren.
groeten Diederik

Vrees dat je register is aangetast, probeer 't maar eens met een reg.cleaner.......

ok, bedankt. Zal ik proberen, ken je misschien een goede? Anders zoek ik wel eventjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan