Soms bromt de luidspreker?

• Onderwerp starter Onderwerp starter dump
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Hoi allen.
Soms begint ineens de bass luidspreker te zoemen/brommen. Vaak hoor je trouwens helemaal niets en de luidspreker functioneerd gewoon goed. Daar de pc in de slaapkamer staat valt het ons ook op dat zelfs als de pc uit staat hij dit geintje af en toe ook nog wel is flikt in de nacht. In dit laatste geval trek ik de stekker van het hele spul er maar uit want zonder stroom red die malle het gelukkig nog niet. Als ik de desbetreffende box optil en of draai veranderd het geluid en soms zelfs stopt het geluid. Maar ja, wie houd zń boxen nu vast? Wat zou de reden hiervan kunnen zijn?
Doei,

Dit kan zijn door een trafo in je speakers.
Ik weet niet wat voor speakers je hebt.. of hoe ze in je wandocntactdoos zitten?
Geraard (die 2 pinnetjes in je wadncontactdoos?) of niet,, dit kan ook iets uitmaken..

Oké. Even geen tijd gehad om te controleren maar inmiddels in een andere contactdoos gedaan en voorlopig is het even over.
Tot zover dank. Mocht het zich weer voordoen dan maak ik hem open en check hem op los zittend spul. Anders moet er maar een nieuw setje komen.
Doei, Dump.

Subwoofer

hallo allemaal.

ik heb een probleem met mijn subwoofer. ik heb alles aangesloten en nu als ik overschakel naar een ander kanaal. reageert de subwoofer met een bonk.

heb al een overspanningsregelaar ertussen zitten maar het probleem blijft bestaan.

weet iemand de oplossing.

Chris

Hallo Christ, meeliften op een vraag mag niet.
Maak een nieuw topic aan en daarin zullen we je verder helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan