Soms geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

josdeschele

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2006
Hallo,

Ik heb een TOSHIBA Satellite A90 laptop (Intel Celeron 2.80 Ghz, 192 Mb) van een kleine 2 jaar oud met Windows XP SP 2. Sinds kort werkt het geluid soms niet meer wanneer ik mijn PC gebruik en dan moet ik hem (enkele) ke(e)r(en) opnieuw opstarten om terug geluid te hebben. Wanneer het geluid niet werkt, lukt het niet om MP3's te beluisteren maar ook niet om systeemgeluiden af te spelen. Bij het apparaatbeheer vind ik wel altijd dat het 'Realtek AC97 Audio'-apparaat correct functionneert. Ik heb al geprobeerd om op de site van Realtek de nieuwste versie van de driver voor dit apparaat te downloaden, maar dat lukt niet.

Is er iemand die me kan verderhelpen, want iedere keer je laptop opnieuw te moeten opstarten voor het geluid te horen, is vrij vervelend.

Mvg,
Jos

Zo die probleem had ik ook gehad en nu nog steeds eigenlijk, maar bij doet het geluid het weer als ik iemand gaat buzzeren via msn, raar reactie van mijn laptop maar dan doet mijn geluid het weer:D

meschien reageert jou computer ook zo

dat kan misschien wel een oplossing zijn, maar het lijkt me niet erg praktisch

ik kan toch steeds niet iemand op MSN gaan lastigvallen om mijn geluid weer te laten werken

tja:.. ik val somige ook wel ff lastig als me geluid het niet doet.. doe gewoon bij iemand die eigenlijk tog niet mag:P

maar werkt het wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan