soms geen internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

sazan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 dec 2003
Ik heb al een maand adsl-verbinding via wanadoo. Was er eerst echt super gelukkig, deed perfect en al, maar de laatste tijd begin het zenuwbrekend te worden. Telkens als ik inbel, doet het internet even, voor een minuut, dan val het internet weg. Dan start ik de verbinding opnieuw en gebeurt het weer. Soms doet het langer en dan uiteindelijk valt het weg. Ik snap het total niet, heb van alles geprobeerd waarvan ik dacht dat mijn mijn oude goede verbinding zou herstellenm dus , formatteren, internet explorer opnieuw installeren, enz, nix help. Weet iemand waar het aan ligt.

Welke Windows?
Welke Browserversie?
Wat voor Modem?

Laatst bewerkt:
Voor een minuut heb je verbinding zeg je? Krijg je toevallig ook de melding dat binnen 1 min alles afgeloten wordt? En meldingen van RPC? Zo ja, dan heb je het blastervirus te pakken. Zo nee, dan moeten we verder zoeken en is het handig als je Tibor zijn vragen beantwoord.:)

Heb je niet bij Outlook express een vinkje staan bij ophangen na verzenden en ontvangen?

Heb je een up to date virusscanner draaien? Heb je op spyware gecontroleerd? (www.download.com en dan zoeken op adaware en spybot. Eerst updaten voordat je scant)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan