hiddepolen
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 mrt 2011
Hallo,
Ik heb een raar probleem (ik heb hier geregistreerd om een post te kunnen plaatsen): Mijn NVidia GTS 250 wordt soms niet herkend door mijn computer.
Ik heb geprobeerd:
- Schoonmaken, kabels opnieuw pluggen, alles comtroleren.
- scherm + kabel controleren. Niks mis mee.
- Videokaart in andere computer. Geen probleem bij 3 dagen non stop boot sequence, en benchmarks OK.
- andere PSU, niet het probleem.
- BIOS updaten, niet het probleem.
- updaten en opnieuw installeren drivers. Geen resultaat.
Nu zit ik op mijn onboard videokaart, die het altijd doet als mijn videokaart het niet doet. Soms geeft hij wel output, en dan doet hij het ook gelijk helemaal goed. Het is me nog niet gelukt om een patroon he herkennen in het wel/niet doen van de kaart.
Mijn computer:
Intel Quad core Q6600, 4 GB RAM
NVidia GeForce 250 GTS, 256 MB
650 GB HDD, Windows 7 32bit + Ubuntu 10.10 dual-boot
AUB antwoorden, ik heb geen idee meer wat het zou kunnen zijn. Vragen kan ik altijd beantwoorden.
Alvast bedankt!
Hidde
Ik heb een raar probleem (ik heb hier geregistreerd om een post te kunnen plaatsen): Mijn NVidia GTS 250 wordt soms niet herkend door mijn computer.
Ik heb geprobeerd:
- Schoonmaken, kabels opnieuw pluggen, alles comtroleren.
- scherm + kabel controleren. Niks mis mee.
- Videokaart in andere computer. Geen probleem bij 3 dagen non stop boot sequence, en benchmarks OK.
- andere PSU, niet het probleem.
- BIOS updaten, niet het probleem.
- updaten en opnieuw installeren drivers. Geen resultaat.
Nu zit ik op mijn onboard videokaart, die het altijd doet als mijn videokaart het niet doet. Soms geeft hij wel output, en dan doet hij het ook gelijk helemaal goed. Het is me nog niet gelukt om een patroon he herkennen in het wel/niet doen van de kaart.
Mijn computer:
Intel Quad core Q6600, 4 GB RAM
NVidia GeForce 250 GTS, 256 MB
650 GB HDD, Windows 7 32bit + Ubuntu 10.10 dual-boot
AUB antwoorden, ik heb geen idee meer wat het zou kunnen zijn. Vragen kan ik altijd beantwoorden.
Alvast bedankt!
Hidde