Soms goed, Soms Alleen Lokaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.

epicroflcopter

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2010
Hallooooo, Mensjes

voor zowel Draadloos als Kabel, heeft mijn hele huishouden er last van dat internet soms springt op "Alleen Lokaal" dit duurt meestal niet heel lang, doet het een Uur goed en dan BAM! dan staat hij 5 minuten op "Alleen Lokaal" maar het irritante is. Ik heb dit ook op de Xbox maar dan iedere 10 minuten gaat hij 6 Seconde op Alleen Lokaal dat is echter erg vervelend omdat ik dan weer opnieuw moet verbinden Etc. heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen (Vooral voor Xbox) :confused:

Alvast Bedankt, ROFLCOPTER

gefeliciteerd u heeft waarschijnlijk een flapperende router :S net als dat ik heb
hoeveel computer ziten er op het netwerk ?
en wat zijn de hoofdactiviteiten op het netwerk ?

even kijken er zijn 5 Computers en mijn Xbox360 (alleen als kabel erin zit dan hé) wat bedoel je met de hoofd activiteiten?

hoofd activiteiten zoals msn, downloaden van films, online gamen

(hoe zwaar word het netwerk belast ?)

De Hoofdactiviteiten voor de Xbox is Online Modern Warfare 2, op bijna alle computers MSN maar geen downloaden ofzo, ( Best Zwaar_

het kastje waar de internet kabels in gaan (router) :)

als je naar je xbox kijkt gaat er een kabel in van internet
er is een kastje waar alle internet kabels zich in verzamelen
kan je doorgeven wat voor merk dat kastje is ?

Ik kan 3 Namen vinden enGenius (Genius is naam van Netwerk) Versatel (Ik denk dat dat de Router is Not sure) en Linksys dat is de huishub

:$ wist niet dat er een hub tussen zat daar zit je probleem als het goed is :$
als je de xbox aansluit rechtstreeks op de router of modum heb je dan nog dat probleem ?

voorbeeld: (een hub verdeeld de totale snelheid over het aantal poorten 100kb met een 4poort hub geeft je een snelheid van 25kb als je daar boven komt klapt het internet er uit)

Laatst bewerkt:
in de hub zit de kabel van je xbox haal die er uit
en stop hem in het kastje waar maar 1 aansluiting op zit
(op die aansluiting zit nu de router)
p.s internet werkt dan allen op de xbox maar als dat werkt dan weet je dat de hub het probleem is

voorbeeld van jou internet nu (Modum - Router - Hub - Xbox)
dit moet even tijdelijk worden: Modum - Xbox

Laatst bewerkt:
Nou mijn Internet kabel zat al in de Router zelf en niet in de Hub dus die is niet het probleem hij zit in enGenius

ik weet niet hoe goede maatjes je bent met een computer bedrijf bij jou in de buurt
maar ik denk dat als je de router vervangt dat je probleem dan opgelost is
misschien kan je er een lenen van iemand ;) is de goedkoopste oplosing

dat is 1 ding dat zeker is ;)
vandaar dat ik eerst lenen een betere oplossing vond
als je hem niet kan lenen dan kan je altijd nog terug brengen als je het bonnetje nog heb :)

p.s ik ga nu richting huis ben offline voor halfuurtje ;)

Er is 1 vaag ding want volgensmij zijn de namen van de netwerken verschillend bij Kabel en draadloos: DV201AM en Genius (Kabel - Draadloos)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan