soms lijken bestanden zoek, wat daaraan te doen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@htil
Onderwerpen samengevoegd, het was niet nodig een extra topic aan te maken.
Succes verder met je vraag.

Gebruik de Windowstoets + e
Klik rechts op de schijf die je wilt indexeren>eigenschappen>vink aan "De inhoud en eigenschappen van bestanden op dit station mogen worden geïndexeerd".

Laatst bewerkt:
dag mik,
ik heb het nagekeken maar dat vinkje (van indexeren dus) staat aan.
de vraag is waarom indexeert windows niet? waarom is de opdracht indexeren onvindbaar?

Indien indexering is uitgevoerd werkt het, alleen bij veranderingen wordt het weer aangepast maar daar merk je niets van.

En wat vraag je nu eigenlijk, als het allemaal aanstaat en het werkt wat wil je dan?

Zoeken en indexering ingeven, krijg je gewoon de geavanceerde opties......

Tis een service en daar staat hij dan ook bij.

Maar je hebt er geen ... aan dus waarom maak je je zo druk hierover?

ik leg het nog eens uit. soms zoek ik via het verkennerscherm rechtsboven naar een bestand, ik geef dan een zoekterm in. heel veel bestanden verschijnen dan NIET bij de zoekresultaten. het zoekresultaat heb ik nodig om, via een hyperlink in One Note te zetten.
als ik dan via Copernic zoek, vind ik het bestand wel. alleen kan ik daarbij geen hyperlinks maken. Het enige wat ik kan doen is nu, het bestand openen (via Copernic) en dan weer opslaan met Opslaan als.. (zonder iets aan naam of map te veranderen).
het bestand verschijnt dan WEL als ik zoek via het verkennerscherm.
Het gekke is wel dat als ik op sla met Opslaan als er niet een bericht verschijnt in de trant van bestand bestaat al, wilt u het overschrijven.
ik krijg wat ik wil dus wel voor elkaar, maar het is zo omslachtig allemaal.
kan het feit dat ik met bibliotheken werk er iets mee te maken hebben?

kan het zijn dat bibliotheken ermee te maken heeft?
ik heb alle bestanden op D: (met mappen en submappen)
sinds ik met bibliotheken werk, komen bestanden - zonder dat ik daar iets voor heb veranderd - vaak ook terecht in D:\htil.
Maar dat zou voor verkenner toch niet uit mogen maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan