soms niet verder op internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Goedemorgen,

Ik zit nogsteeds met een probleempje.
Bij sommige webpagina's wordt mijn IE soms spontaan afgesloten en gaat hij terug naar het bureaublad.
Bv. Gisteren wilde ik voor de gein ns kijken of mn computer nu goed werkte en ging ik naar de spiritualiteitstest bij www.kro.nl.
Als ik dan mee wil doen aan die test dan wordt mijn pagina spontaan gesloten en gaat terug naar bur.blad.
Ik heb volgens mij alles geiinstalleerd. Flash, Directx en noem maar op.
Nu maakte het bij deze test niet zoveel uit maar op pagina's waar ik echt wil wezen doet ie het soms ook niet.
Wie weet raad?

groetjes
debby

spyware? virus? misschien nieuwe versie van internet explorer proberen?

Geplaatst door Robbert1978
spyware? virus? misschien nieuwe versie van internet explorer proberen?

Nee,geen spyware, geen virus en ik heb de laatste versie van internet explorer.

bedankt

Geplaatst door deb's

Nee,geen spyware, geen virus en ik heb de laatste versie van internet explorer.

bedankt

Iemand anders misschien de oplossing of een idee?

Staat die url soms bij je popup-killer Adshield? Klik dat progje open en ga dat lijstje eens na, afijn ik denk maar ff mee. Vervolgens kan het geen kwaad nog een keer een Hijacklogje te plaatsen, je weet inmiddels waar. ;)

Geplaatst door gezina
Staat die url soms bij je popup-killer Adshield? Klik dat progje open en ga dat lijstje eens na, afijn ik denk maar ff mee. Vervolgens kan het geen kwaad nog een keer een Hijacklogje te plaatsen, je weet inmiddels waar. ;)

Hoi Gezina,
Dat kan ik nu niet controleren, de site is under contruction.
Een logje durf ik niet meer te plaatsen, ik heb er geloof ik n beetje n rommeltje van gemaakt. Ik hou me maar een beetje gedeisd voorlopig. haha wink

groetjes
debby

Dat begrijpen ze in daar best wel hoor, topic is gewoon te bereiken: *klik*. Zet je schroom opzij en doe het gewoon, kom op he!

Geplaatst door gezina
Dat begrijpen ze in daar best wel hoor, topic is gewoon te bereiken: *klik*. Zet je schroom opzij en doe het gewoon, kom op he!

Nou Gezina,
Ik heb het geplaatst hoor.
Ik kan die pagina waar ik gisteren dat probleem op had niet bereiken bedoelde ik. Maar misschien komt er wat uit mijn nieuwe logfile

thanxx hoor
debby
:thumb:

Dat kan wel kloppen, dit staat er op die site:

"Onderhoud | Maintenance

Deze website is in verband met onderhoud tijdelijk niet bereikbaar.

This website is temporary unavailable due to server maintainance.

Stichting AKN, Avro, Kro, Ncrv"

En zoals Tiborv al hier meldde, plaats de log in de daartoe bedoelde topic. ;)

Edit: en dat heb je nu reeds gedaan. :thumb:

Laatst bewerkt:
Geplaatst door gezina
Dat kan wel kloppen, dit staat er op die site:

"Onderhoud | Maintenance

Deze website is in verband met onderhoud tijdelijk niet bereikbaar.

This website is temporary unavailable due to server maintainance.

Ik ga het morgen nog eens proberen en dan kijken of ik weer niet verder kom en gelijk naar het bureaublad wordt gegooid.

thanxx Gezina !!!!!
:thumb:

Hoi Gezina,

Staat die url soms bij je popup-killer Adshield

Waarschijnlijk had je daar gelijk in, ik heb het uitgeprobeerd nu bij een andere site www.frantzen.com en als ik daar naar producten ga en dan naar STATUS en ik doe dan skip intro met adshield aan dan word ik gelijk teruggegooid naar mn buroblad. Als ik adshield uit zet dan doet hij het wel. Hoe kan ik nu zien welke url er daar wordt gebruikt zodat ik hem bij mijn lijst van adshield kan verwijderen?

Gelukkig opgelost, ik blij en...........jullie waarschijnlijk ook ;)

Oja, ik ben nu als het goed is verenigingslid, het geld is al overgemaakt maar ik heb nog geen mail ontvangen ofzo.

hartstikke bedankt hoor
groetjes
debby

Op die url kom ik qua Status niet verder omdat ik alle activeX-jes heb uitgezet :D Afijn, als je dus ergens niet opkomt qua Adshield dan zie je dat ook helemaal bovenaan in IE, iets van replacement Adshield. Ik weet dus niet welke je uit Adschield moet halen, wel de grove methode. Open Adshield en haal die 4 vinkjes ff weg. Wel weer aanvinken daarna! :cool:

De ''eretitel'' Verenigingslid krijg je als het geld binnen is en verwerkt, ff geduld, die mail komt absoluut! :D

Edit: Oh, de grove methode ken je al. :thumb:

Laatst bewerkt:
Geplaatst door gezina
Op die url kom ik qua Status niet verder omdat ik alle activeX-jes heb uitgezet :D Afijn, als je dus ergens niet opkomt qua Adshield dan zie je dat ook helemaal bovenaan in IE, iets van replacement Adshield. Ik weet dus niet welke je uit Adschield moet halen, wel de grove methode. Open Adshield en haal die 4 vinkjes ff weg. Wel weer aanvinken daarna! :cool:

De ''eretitel'' Verenigingslid krijg je als het geld binnen is en verwerkt, ff geduld, die mail komt absoluut! :D

Edit: Oh, de grove methode ken je al. :thumb:

Oke, Gezina,

Hartstikke bedankt en ik hoop dat ik voor voorlopig XP een beetje onder de knie heb.

Groetjes
Debby

Oh dan ben je al verder dan ik met XP, ben ik nog steeds aan het ontdekken en voordat ik dat onder desnoods een knie heb (rare plek eigenlijk) moet ik mij alweer met de opvolger Longhorn bezig houden! :D

No thnx hoor, graag gedaan. :)

Zet even op opgelost, rechtsonderaan.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door gezina
Oh dan ben je al verder dan ik met XP, ben ik nog steeds aan het ontdekken en voordat ik dat onder desnoods een knie heb (rare plek eigenlijk) moet ik mij alweer met de opvolger Longhorn bezig houden! :D

No thnx hoor, graag gedaan. :)

Nou voorlopig voor mij even geen opvolger, wat is longhorn eigenlijk? ;)

gr
debby

:D < klik en als je daar bij 'Zoeken naar' Longhorn intypt krijg je nog meer info, ook op Helpmij trouwens.

Wel off-topic hoor!

Geplaatst door gezina
:D < klik en als je daar bij 'Zoeken naar' Longhorn intypt krijg je nog meer info, ook op Helpmij trouwens.

Wel off-topic hoor!

Nou voor mij geloof ik even niet. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan