soms opeens geen wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goliath88

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2013
Ik loop al enige tijd met een vreemd probleem.
voor het oplossen van een ander probleem heb ik mijn laptop moeten resetten maar nog steeds ervaar ik dit probleem.
Normaal gesproken heb ik gewoon internet maar het gebeurd zo nu en dan dat ik opeens geen internet meer heb met wifi.
Dan probeer ik gewoon verbinden te maken met mijn netwerk maar dan krijg ik de melding dat ik niet met het netwerk kan verbinden.
Ik heb geprobeerd met een ander wifi netwerk verbinding te maken maar ook dan krijg ik de melding dat ik er niet mee kan verbinden.
als ik dan vervolgens de laptop opnieuw opstart heb ik opeens weer internet en dan is het een paar uur tot een paar dagen wachten tot
het internet weer uitvalt en dat ik weer opnieuw op moet starten.

Ik heb een Acer Aspire E1-570 met windows 10 er op.

iemand enig idee wat het kan zijn? Ik heb wel gezocht op dit probleem maar ik heb zelf niks kunnen vinden.

de drivers stonden er al op, maar t probleem is er gewoon nog.
ook als ik acer drivers wil downloaden heeft de site aan dat het in windows 10 via de updates binnenkomt
en zijn er voor mij geen drivers om te downloaden.

Ik heb het kannaal op 11 gezet, nu even kijken wat er gebeurd denk ik

Ik zit met exact hetzelfde probleem.
Router resetten heeft geen effect. DNS flushen ook niet.
Netwerkadapter uitschakelen inschakelen ook niet, drivers zijn up to date.

Het gaat een tijd goed, dan valt het internet plots weg en lijkt de laptop herstarten de enige optie om opnieuw verbinding te kunnen maken met het netwerk.
Ook ik heb reeds een factory reset uitgevoerd op mijn laptop en het probleem blijft zich voordoen.

Laatst bewerkt:
ik heb het kanaal van de router nu dus aangepast en tot op heden heb ik nog geen problemen ervaren met dat ik opeens geen wifi meer heb, dit al enkele dagen. dus het probleem lijkt mij opgelost. super bedankt, ben ik van dat irritante gebeuren af :)

@manamana mocht er een manier zijn dat ik je een duimpje of vinkje kan geven als bedankje op het forum, laat het dan even weten, dan zorg ik er voor dat je die krijgt :)

Laatst bewerkt:
Volgens mij kan dat niet. Maar je laat blijken dat je dankbaar bent. Dat vind ik erg prima zo. Ik heb vaak dat ze me bedanken, maar doe dit gewoon als vrijwilliger. En hier zitten ook erg veel goede helpers over allerlei onderwerpen.

Maar bekijk dit filmpje tot het eind dan weet je wie ik ben. :d afkijken tot het einde. ;) En bedankt!

https://www.youtube.com/watch?v=8N_tupPBtWQ

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan