soms server niet te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johannesvan

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2008
Dag mensen alhier,

ik heb een aantal maanden een draadloze verbinding voor mijn lappie.
Nu is de laatste dagen tijdens het browsen steeds vaker aan de hand dat servers van sites niet zijn te vinden. Druk ik dan op F5(vernieuwen) dan werkt die pagina wel. Ook in de taakbalk geen signalen van een weggevallen verbinding.

Het is een onbeveiligde verbinding en volgens mij lift niemand mee.

Ik heb al het modem en router van het stroomnet afgehaald en opnieuw aangezet. Heeft niets geholpen, ook het lege van de cache's en andere surfinfo is meerdere malen verwijderd.
Het heeft niet geholpen. Ik weet niet goed waar ik moet zoeken, wie kan mij helpen?

Vriendelijke groet

Johannesvan

lijkt te hebben geholpen... maar wat zou het dan kunnen zijn?

edit: niet geholpen!!! Toch weer foutmelding:
Adres niet gevonden

Firefox kan de server op nl.www.mozilla.com niet vinden.

De browser kon de hostserver voor het opgegeven adres niet vinden.

* Hebt u een fout gemaakt bij het intypen van het domein? (bv. "ww.mozilla.org" in plaats van "www.mozilla.org")
* Weet u zeker dat dit domeinadres bestaat? De registratie ervan kan zijn verlopen.
* Kunt u geen andere websites bezoeken? Controleer uw netwerkverbinding en DNS-serverinstellingen.
* Wordt uw computer of netwerk beschermd door een firewall of proxy? Onjuiste instellingen kunnen een goede werking tijdens het webbrowsen verstoren.

Laatst bewerkt:
Bij welke provider zit je?

Ziggo?

Op dit moment is het mogelijk dat u problemen ondervind met uw internet verbinding. Het is mogelijk dat internet paginas niet openen met de snelheid die u gewent bent. ( Of helemaal niet net zoals bij mij)
Dit ligt niet aan uw computer of instellingen ervan. Het probleem wordt op dit moment onderzocht, wij doen er alles aan om het probleem op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak.

Van de site van Ziggo en heb je geen Ziggo dan weet ik het even niet maar dan zou ik het modem en/of router eens een reset geven.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan