Sonic Recordnow

Status
Niet open voor verdere reacties.

alexander76

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2007
Wie kan mij helpen (in begrijpelijk nederlands :-)

Met het branden van een dvd was ik altijd rond de 15 minuten bezig. Ik gebruik 16 speed philips dvd's, welke even snel branden als de 8 speed. Ik brand vanaf een externe harde schijf.

Sinds 2 dagen verspringt de tijd echter telkens tijdens het branden, bij het starten geeft hij netjes 15 minuten aan, maar na een minuut verspringt hij opeens naar 1 uur en blijft dan ongeveer op dezelfde snelheid en het duurt dan ook echt een uur.

heeft iemand enig idee? De schrijfsnelheid is niet aangepast naar ik weet, heeft iemand conflicten met andere programma's???

Help........

Je hebt een Toshiba notebook? Kijk om te beginnen wat de Support van Toshiba adviseert over te gebruiken schijfjes.
Zijn de bestanden die door Sonic RecordNow worden ge-encodeerd wel iedere keer hetzelfde?
Hoe lang heb je het notebook, misschien moet de firmware van de brander ge-update worden?
Of gebruik je ook wel de branderfunctie van Windows XP? Toshiba zegt daar dit over.
Heb je de handleiding van Sonic RecordNow? Die kun je downloaden van de Toshiba-site.

Ik heb een Dell en geen Toshiba

Het zijn dezelfde bestanden die ik altijd brandt met 15 minuten en nu opeens een uur?????

Maar wat voor bestanden dan? Data, audio of vob? Heb je Sonic RecordNow zelf aangeschaft of was het al voorgeinstalleerd op je Dell?
Probeer anders CDburnerXP, dat is freeware. Als het branden daarmee wel lukt, ligt het dus aan Sonic RecordNow.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan