sony brander 8x4x32

Status
Niet open voor verdere reacties.

wolfie1

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2007
hallo heb een vraag over het branden ,met een wat oudere brander!
wilde filmpies op een tdk dvd+r 4.7 gig 1 x 16 speed cd zetten 1( via realplayer)
jammer genoeg leest de brander deze niet , zijn deze cd niet geschikt voor de brander?
en na een andere dvd cd ook van tdk dvd rw 4.7 gig cd 1 x 4 speed gewist heb ,lukte het ook op dit cd geen filmpjes op te zetten, opnieuw cd wissen
doet ook niks,en eh deze cd is rewritable ook nog ,eh waar kan dit aan liggen?:o

Edit: lol andere was te erg...

Je moet wel een dvdbrander hebben voor dvd's he?

Laatst bewerkt:
Edit: lol andere was te erg...

Je moet wel een dvdbrander hebben voor dvd's he?

hoi hoi eh ja dan zal dit probleem zijn,zal dit dus een cd-rom brander zijn,zal de volledige benaming nog een keer opnoemen ,en wat me bedoeling is !
het is een sonie compact disck recordeble rewritable 8 x 4 x 32 (multihead)
het probleem is ik heb rond 10 gig aan filmpies op me schijf staan,die ik nu alleeen kan branden via een cd-r 700 mb cd,doe dit via realplayer omdat niet alle filmpjes goed gecodeerd zijn of nero deze niet herkent,(aangezien ik niet nero 7 heb,maar 6,geeft dit bij veel films en dergelijke problemen,ps krijg ook altijd een melding bij nero me buffer te weinig )aangezien ik de filmpjes via me eigen pc afspeel ,maakte dit niet uitvoor me om het via realplayer te doen!
vervelendste is ,wel zoveel cd s nodig heb ,wordt het te gek,zijn er cdroms cd of dergerlijk ,van 4,7 mb die realplayer en me brander wel pakt?? dvd-R of dvd-rw paktie niet (tenminste niet die 1 x 16 (4,7 dvd-r van tdk) ook buiten om nere en realplayer kun je branden maar dit wil ook niet,welke cds passen nu beste bij de brander:o
(heb heel weet het site afgezocht,naar info over dit,maar net niet dat stukkie gevonden)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan