Henkdrum
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 jan 2002
Ik wil draadloos met mijn Sony Bravia via Tele 2 modem -comtrend multi-dsl iad- het internet op.
Deze tv heeft ingebouwd Wifi.
Als ik via mijn browser op de computer - Win7 home premium -inlog op de DSL router en ik ga scannen op draadloze verbindingen dan kom ik mijn tv ook tegen.
Moet ik ergens in de router aangeven contact te maken met de tv?
Verder heb ik een dongel aangesloten op mijn computer en heb ik ook via de computer verbinding met de tv.
Map gedeeld maar hoe kan ik nu films streamen.
De tv ziet het apparaat (computer) en heeft verbinding maar misschien heb ik een prog nodig heb om van computer naar tv te kunnen streamen?
Op de tv kom ik in instellingen ook niet verder dan het invoeren van een WPS (pin) code van 8 nummers die ik nergens kan vinden.
Moet ik dan in de router kijken?
Gaarne hulp.
Deze tv heeft ingebouwd Wifi.
Als ik via mijn browser op de computer - Win7 home premium -inlog op de DSL router en ik ga scannen op draadloze verbindingen dan kom ik mijn tv ook tegen.
Moet ik ergens in de router aangeven contact te maken met de tv?
Verder heb ik een dongel aangesloten op mijn computer en heb ik ook via de computer verbinding met de tv.
Map gedeeld maar hoe kan ik nu films streamen.
De tv ziet het apparaat (computer) en heeft verbinding maar misschien heb ik een prog nodig heb om van computer naar tv te kunnen streamen?
Op de tv kom ik in instellingen ook niet verder dan het invoeren van een WPS (pin) code van 8 nummers die ik nergens kan vinden.
Moet ik dan in de router kijken?
Gaarne hulp.