Sony Bravia KDL-32R430B draadloos streamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henkdrum

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2002
Ik wil draadloos met mijn Sony Bravia via Tele 2 modem -comtrend multi-dsl iad- het internet op.
Deze tv heeft ingebouwd Wifi.
Als ik via mijn browser op de computer - Win7 home premium -inlog op de DSL router en ik ga scannen op draadloze verbindingen dan kom ik mijn tv ook tegen.
Moet ik ergens in de router aangeven contact te maken met de tv?

Verder heb ik een dongel aangesloten op mijn computer en heb ik ook via de computer verbinding met de tv.
Map gedeeld maar hoe kan ik nu films streamen.
De tv ziet het apparaat (computer) en heeft verbinding maar misschien heb ik een prog nodig heb om van computer naar tv te kunnen streamen?

Op de tv kom ik in instellingen ook niet verder dan het invoeren van een WPS (pin) code van 8 nummers die ik nergens kan vinden.
Moet ik dan in de router kijken?
Gaarne hulp.

Ik zou de handleiding van de tv eens raadplegen, wellicht kijkt de tv alleen in een bepaalde map op je pc die gedeeld moet worden. Daarin moeten alle media bestanden staan waar de tv mee overweg kan.
Je tv kan alleen je pc benaderen als je je mappen op je pc op delen hebt staan. Al je tv je pc ziet in je netwerk.

Als je modem over een wps knop beschikt net als je tv heb je geen pincode nodig.
Eerst de wpsknop op de modem indrukken, binnen 2 minuten de wpsknop op je tv indrukken, de verbinding met je router komt dan automatisch tot stand.
Echter heeft het streamen van media mijn voorkeur over een bedraad netwerk.

Nergens een WPS knop te bekennen.
Met mediaplayer kan ik streamen maar dan staat er bovenaan Lings op het tv scherm de naam van de film maar vervolgens in het midden dat ie het niet kan afspelen.
Hetzelfde bestand speelt wel af via USB.
kan gewoon mijn ext harddisk op de USB van de tv aansluiten en dan speelt ie werkelijk alles af.
Ik heb Sony maar even gemaild want mijn menu ziet er ook totaal anders uit dan op deze pagina: http://www.sony.nl/support/nl/content/cbt-tut/shared/how-to-use-wi-fi-direct/KDL-32R430B
Bedankt Jackall.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan