Sony Bravia out of reach

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmatteman

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2008
Berichten
287
Hallo,

Ik heb een Sony Bravia tv en heb een ps3 daarop aangesloten met een HDMI kabel. Dit heeft een jaar perfect gewerkt, maar nu opeens krijg ik elke keer na een paar minuten spelen "out of range". Iemand een idee?
 
Laatst bewerkt:
Bedankt, maar dat heb ik al een keer geprobeerd. Werkte even, daarna hetzelfde probleem.
Ik las dat het dit kan zijn: De tv kan geen 1080p, maar dat probeert de ps3 constant wel te leveren, waardoor het fout gaat.
Mijn tv kan wel 1080p, dus dat is raar.
 
Oke, wellicht handig om in het vervolg te melden wat je al geprobeerd hebt ;)

Heb je een andere HDMI-poort / Kabel geprobeerd?
 
Nee, maar daarvoor moet ik de tv van de muur halen Q_Q
Overigens is het volgens mij begonnen nadat ik een keer de ps3 naar een vriend had meegenomen, en op zijn tv die tot 720p kan heb aangesloten. Daar heb ik ook eerst de aan/uit-knop moeten inhouden om hem met die tv te configureren. Toch kan dat het niet zijn, omdat ik daarna thuis ook weer de aan/uit-knop heb ingehouden op m'n eigen tv.
Als je echt denk dat een andere HDMI input zin heeft, zal ik straks wel even kijken!
 
Ik heb geen idee of het zin heeft maar het is een mogelijkheid om te proberen.
Dat je TV netjes aan de muur hangt kon ik ook niet zien haha.

Het wisselen van TV kan gerelateerd zijn maar aangezien je de reset hebt toegepast lijkt het mij niet het probleem te zijn.
 
Aangezien het hier om een televisie scherm gaat de topic verhuist van tft/lcd naar televisie.
Suc6 verder.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan